مدیر سازمان حج و زیارت استان فارس با اشاره به توانمندی‌های هوایی جنوب استان گفت: سازمان حج و زیارت استان فارس پیگیر راه‌اندازی خط هوایی سفر به عتبات از جنوب استان است.
کد خبر: ۸۲۲۰۷
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴ 24 August 2015
علیرضا زینلی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: سازمان حج و زیارت استان فارس پیگیر راه‌اندازی خط هوایی سفر به عتبات از جنوب استان است.

مدیر سازمان حج و زیارت استان فارس با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی برای مدیران و کارگزاران حج و زیارت استان گفت: به مدیران شهرستان‌ها پیشنهاد می‌شود میدانی را در شهر خود به نام میدان کعبه و بلواری را به نام بلوار شهدای حج نامگذاری کنند.

عبدالرضا منصوری، فرماندار لامرد، در این جلسه با تبریک هفته دولت افزود: در هفته دولت پروژه‌هایی با اعتباری بالغ بر 240 میلیارد ریال در حوزه‌های مختلف کشاورزی، آموزشی، گازرسانی و بهداشتی و درمانی افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود.

وی تصریح کرد: کشورهای اروپایی و آمریکا پس از سال‌ها تلاش برای منزوی کردن ایران متوجه شدند که جمهوری اسلامی ایران  می‌تواند در معاملات بین‌المللی نقش مهم و سازنده ایفا کند و باید در مجامع بین‌المللی حضور داشته باشد.

فرماندار لامرد خاطرنشان کرد: دولت مصمم است که تمام وعده‌هایی را که به ملت داده، اجرا کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار