اطلاعيه مهم اداره هواشناسی استان البرز
شايان ذكر است طي اين مدت به دليل سرعت وزش بادهاي لحظه اي شديد در بعضي ساعات پديده گرد و خاك و همچنين احتمال خسارت به تأسيسات وجود دارد.
کد خبر: ۸۲۲۸۵
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۴ 24 August 2015
به گزارش تابناک – البرز: اداره کل هواشناسی استان البرز با صدور اطلاعیه اعلام کرد: بر اساس تحليل آخرين نقشه هاي پيش يابي هواشناسي با نفوذ و تقويت جريان هاي شمالي در نوار شمالي كشور، در روز سه شنبه و با شدت كمتر در روز چهارشنبه پديده غالب در استان وزش بادهاي شديد است.
همچنين طي اين مدت در ساعات بعد از ظهر و اوايل شب به دليل گذر امواج ناپايدار از تراز مياني جو ، در استان البرز افزايش ابر، در مناطق شمالي به ويژه ارتفاعات البرز بارش هاي رگباري ، گاهي همراه با رعد و برق پيش بيني مي شود. 
شايان ذكر است طي اين مدت به دليل سرعت وزش بادهاي لحظه اي شديد در بعضي ساعات پديده گرد و خاك و همچنين احتمال خسارت به تأسيسات وجود دارد.
از روز سه شنبه كاهش نسبي دما در استان البرز پيش بيني مي شود كه تا اواخر هفته ماندگاري هواي خنك تداوم خواهد داشت.
از سوی دیگر مدیر کل هواشناسی استان البرز نیز در گفتگویی اعلام کرد: نقشه های پیش یابی هوا بیانگر وقوع پدیده های وزش باد شدید و گردوخاک طی دو روز آینده در این استان است.
منصور رحمانیان افزود: براساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هوشاناسی با نفوذ و تقویت جریان های شمالی در کشور فردا سه شنبه و باشدت کمتر در روزچهارشنبه پدیده غالب در البرز وزش بادهای شدید است.
وی ادامه داد: در این مدت در ساعات بعداز ظهر و اوایل شب به دلیل گذر امواج ناپایدار از تراز میانی جو در استان البرز افزایش ابر در مناطق شمالی به ویژ ه ارتفاعات البرز بارش های رکباری گاهی همراه با رعد و برق پیش بینی می شود.
رحمانیان گفت: همچنین در این مدت به علت وزش باد شدید احتمال خسارت به تاسیسات وجود دارد ضمن آنکه پدیده گرد وخاک نیز از پدیده دیگر جوی در این مدت است.
وی اظهار داشت : از روز سه شنبه کاهش نسبی هوا در استان البرز پیش بینی می شود.
طبق این گزارش دمای هوای البرز امروز به 35 درجه بالای صفر رسید که طی دو روز آینده سه درجه کاهش می یابد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۵
این هواشناسی هم خواب نماشده الحمدا..ان موقعی که بایدپیش بینی میکردید نکردید حالاهوای کاملا افتابی هم طوفان اعلام می کنید؟؟؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار