فرمانده مهمات فرماندهی آماد و پشتیبانی نزاجا:
فرمانده مهمات فرماندهی آماد و پشتیبانی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: دفاع مقدس همچون تابلویی، عزتمندی ایران اسلامی را در سایه مکتب قرآن، اهل بیت(ع) و رهنمودهای ولایت نشان داد.
کد خبر: ۸۲۴۵۶
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۱ 24 August 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، نریمان حسنوند در حاشیه مراسم معارفه فرمانده جدید آمادگاه مهماتی شهید فراشاهی قم ، خاطرنشان ساخت: رژیم صدام که داعیه تصرف سه روزه ایران را در سر داشت، در مقابل رشادت دلیرمردان غیور نیروهای مسلح مضمحل شد، بطوری که امروز سربلندی نظام پرافتخار جمهوری اسلامی مرهون خون شهدا و ایثارگری رزمندگان اسلام در نیروهای مسلح و استقامت مردم است. 

وی اضافه کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بخصوص فرماندهان نام آور آن با نقش آفرینی، رشادت و شجاعت مثال زدنی خود باعث سربلندی نام پرافتخار ایران اسلامی در جهان شدند. 
وی تصریح کرد: امروز همدلی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی بیش از پیش باعث افتخار نظام و سبب رعب در دل دشمنان اسلام است.

حسنوند با اشاره به نقش و اهمیت اقلام آمادی و مهمات گفت: نقش تدارک اقلام آمادی و مهمات در عملیات های دوران دفاع مقدس نقش بسیار موثری بوده و در آن دوران سامانه مهماتی نزاجا به خوبی این ماموریت مهم را انجام داده است. 

وی با بیان اینکه تدارک مهمات کلیه یگان های سپاه، ارتش و نیروهای بسیج مردمی در دوران دفاع مقدس از ماموریت های یگان مهمات فرماندهی آماد و پشتیبانی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی بود، خاطرنشان ساخت: پس از دوران دفاع مقدس نیز وظیفه جمع آوری و پاکسازی یگان هایی که در منطقه حضور داشتند، همچنین نوسازی مهمات به جای مانده از دوران دفاع مقدس از عمده مسئولیت های این یگان به شمار می رفت. 

وی در پایان به نقش آمادگاه سرلشکر شهید فراشاهی قم در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: این آمادگاه از جمله مهمترین، موفق ترین و موثرترین آمادگاه های تامین مهمات رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس بود و با آنکه از مناطق جنگی فاصله داشت، سرویس دهی مناسب و بهنگامی را برای عملیات های دوران دفاع مقدس به انجام رسانید. 

حجت الاسلام امیری رییس عقیدتی سیاسی آمادگاه سرلشکر شهید فراشاهی قم نیز در این مراسم طی سخنانی ضمن تبریک ایام دهه کرامت و دو میلاد مسعود این دهه، از حضور مسوولان و فرماندهان نظامی و همچنین از خدمات و تلاش های ارزنده ناصر رجبی در طول مدت فرماندهی آمادگاه تقدیر کرد.

ناصر رجبی فرمانده سابق آمادگاه فراشاهی قم نیز با اشاره به نقش همدلی و همراهی نهادهای ذیربط در ارتقاء سطح آمادگی و انجام ماموریت های آمادگاه شهید فراشاهی در اجرای ماموریت ها، گزارش مبسوطی از اقدامات صورت گرفته از سوی آمادگاه در دوران دو ساله فرماندهی خود ارائه داد.

در پایان، حکم انتصاب مهران زرین زاده به عنوان فرماندهی جدید آمادگاه شهید فراشاهی قرائت و با اهداء هدایایی از سوی مسوولان عالی رتبه حاضر در مراسم، از خدمات 30 ساله ناصر رجبی تقدیر شد.

در این مراسم یدالله رباط جزی نماینده وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در استان قم و مدیر کل تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان، حسین صیدی رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح در استان قم، رضا حافظی جانشین فرمانده سپاه استان قم، احمد حسینی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم، شمس علی اسدی فرمانده پایگاه پدافند هوایی حضرت معصومه(س) و فرماندهانی از پادگان شهید مصطفی خمینی(ره) حضور داشتند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار