فرماندار جم:
فرماندار جم با بیان اینکه ۳۸ روستای جم از طرح بوستان امید برخوردار می‌شوند گفت: آبخیزداری جم در هفته دولت کلنگ زنی می‌شود.
کد خبر: ۸۲۵۷۹
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹ 25 August 2015
فتح اله نوروزی صبح سه‌شنبه در دیدار مردم روستای کوری حیاتی جم با گرامیداشت شهادت شهیدان رجایی و باهنر و فرا رسیدن هفته دولت افزود: دولت تدبیر و امید با تاسی از این دو شهید بزرگوار و با تلاش، جدیت و تکیه بر تدبیر و خرد جمعی در دو حوزه داخلی و خارجی موفقیت های خوبی داشت که این موفقیت ها حاصل همدلی و همزبانی مردم و دولت است.

وی اضافه کرد: کاهش شتاب نرخ تورم، ایجاد ثبات سیاسی و اقتصادی در کشور، ورود جدی و اثرگذار به حوزه بهداشت و درمان و نیز کاهش فشارها و تهدیدات بین المللی، افزایش مراودات بین‌المللی و مذاکرات عزت‌مندانه هسته‌ای را از تلاش‌های موفق دولت تدبیر و امید در حوزه داخلی و خارجی است.

نوروزی توسعه روستایی را از اهداف مهم دولت تدبیر و امید بر شمرد و گفت: اقدامات بسیار خوبی در راستای توسعه متوازن روستاها به ویژه روستاهای استان بوشهر در حال انجام است که به ارتقای خدمات دولت در روستاها کمک می‌کند.

وی احداث چمن‌های مصنوعی در روستاها را یکی از برنامه‌های مهم استان در سال گذشته و جاری عنوان کرد و افزود: در سال گذشته چندین چمن مصنوعی در شهرستان جم احداث شد که در سال جاری، شاهد برگزاری مسابقات فوتسال فجر امید با حضور تیم های روستایی در این زمین ها خواهیم بود.

۳۸روستای جم از طرح بوستان امید بهره مند می شود

فرماندار جم، بوستان های امید را از دیگر برنامه های دولت برای توسعه متوازن و بهبود کیفیت زندگی در روستاها بر شمرد و اظهار کرد: ۳۸ روستای شهرستان جم امسال در قالب طرح بوستان های امید، از پارک و فضای تفریحی بهره‌مند می‌شوند.

نوروزی دهستان کوری حیاتی را از روستاهای پیش رو در توسعه و مشارکت عمومی دانست و بیان کرد: ۲ پروژه مهم بلوار ۴۵ متری و زمین چمن مصنوعی در این روستا بهره برداری می‌شود و پروژه‌های ساختمان دهیاری و خانه عالم نیز در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد که حاصل تلاش های شورا، دهیاری و همراهی مردم خوب این روستا با مسئولان شهرستان است.

وی مشکل آب، برق، تلفن و راه را از مشکلات جدی شهرستان دانست و تصریح کرد: تلاش‌های بسیار خوبی در راستای رفع مشکلات انجام شده که امیدواریم شاهد رفع بخشی از دغدغه های مردم در این زمینه ها باشیم.

پروژه بزرگ آبخیزداری در هفته دولت کلنگ زنی می شود

فرماندار شهرستان جم از کلنگ زنی پروژه بزرگ آبخیزداری در هفته دولت خبر داد و افزود: در راستای تامین و نگه داشت آب مورد نیاز شهرستان جم، در روزهای آتی شاهد افتتاح فاز اول طرح بزرگ آبخیزداری با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال در شهرستان خواهیم بود.

نوروزی به موضوع راه جم به ریز اشاره کرد و افزود: فاز اول راه جم به ریز تامین اعتبار شده است و انتظار داریم با تعیین پیمانکار، این پروژه نیز در هفته‌های آتی آغاز شود.

وی بر لزوم پاسخگویی مدیران دولت تدبیر و امید به مردم تاکید کرد و گفت: مدیران باید به وعده های خود عمل کنند و هیچ مدیری حق ندارد وعده‌ای را در جامعه مطرح کند که از اجرای آن ناتوان باشد.

لزوم نگاه ویژه به مدارس

در پایان این دیدار نیز مدیران آموزش و پرورش، مخابرات، برق و بنیاد مسکن به سوالات مردم کوری حیاتی پاسخ گفتند.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان جم در پاسخ به سوالی در خصوص تجهیز مدارس کوری حیاتی و برخی از مشکلات گفت: مدارس کوری حیاتی از لحاظ بنا، ایمن هستند اما در بحث کمبودها و مشکلات نیازمند اقدامات بیشتر هستیم.

سید علیرضا سجادی افزود: حل همه مشکلات مدارس از توان آموزش و پرورش به تنهایی خارج است و امیدواریم مردم و شورا در این زمینه نگاه ویژه ای داشته باشند.

gsm روستایی آماده واگذاری به مشترکان است

رئیس مخابرات شهرستان نیز در پاسخ به مشکلات اساسی در زیرساخت های مخابرات روستای کوری حیاتی گفت: در راستای تامین تلفن ثابت برای روستاهای فاقد تلفن بخش مرکزی، gsm روستایی آماده واگذاری به مشترکان است.

عسکر پیمانی با اشاره به آنتن دهی ضعیف موبایل در روستاهای کوری حیاتی و آبگرمک نیز ابراز کرد: در هفته دولت، مشکل آنتن دهی موبایل در این دو روستا حل می شود و در بحث تامین اینترنت نیز در آینده نزدیک، اینترنت پر سرعت جی سه بر بستر تلفن همراه در این روستاها فعال می شود.

روند ثبت اسناد مالکیت سرعت می‌گیرد

رئیس بنیاد مسکن شهرستان جم نیز در پاسخ به موضوع ثبت اسناد مالکیت منازل گفت: تلاش هایی در این راستا انجام شده است و انتظار داریم روند ثبت اسناد مالکیت سرعت گیرد.

 بهمنی اظهار امیدواری کرد: با پیگیری هایی که انجام شده تمام اسناد مالکیت روستای کوری حیاتی تا پایان سال ثبت شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار