مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر گفت: طی هفته دولت امسال ۹ مدرسه، سه زمین چمن و دو سالن ورزشی در استان بوشهر افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۸۲۶۰۷
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۹ 25 August 2015
احمد مرادی اظهار داشت: تلاش‌های بسیار زیادی به‌منظور توسعه و نوسازی مدارس  در استان بوشهر صورت گرفته و چندین طرح را در دست اجرا داریم که تعدادی از طرح‌ها آماده افتتاح است.

وی با بیان اینکه ۱۶ طرح نوسازی و تجهیز مدارس استان بوشهر در هفته دولت امسال افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود، بیان کرد: ۱۵ طرح با اعتبار ۱۵۳ میلیارد تومان به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر اضافه کرد: این پروژه‌ها در قالب ۹ مدرسه و ۵۸ کلاس درس، سه زمین چمن، دو سالن ورزشی و یک سالن اجتماعات است که دارای ۱۲ هزار و ۸۰۰ مترمربع زیربنا هستند.

وی همچنین از کلنگ‌زنی یک پروژه آموزشی در جزیره خارگ خبر داد و افزود: مدرسه ۱۲ کلاسه ابتدایی شهدای خارگ با اعتبار سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان و زیربنای دو هزار و مترمربع کلنگ‌زنی می‌شود.

مرادی از احداث کارگاه هنرستان بندرریگ با اعتبار دو میلیارد و ۳۸۵ میلیون ریال خبر داد و افزود: طرح تخریب و بازسازی مدرسه دبستان ۱۲ کلاسه ۱۳ آبان در شهرستان دشتستان نیز با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال اجرا شده است.

وی با اشاره به احداث چهار کلاس درس در شهر برازجان با اعتبار شش میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال، بیان کرد: مجتمع فرهنگی مذهبی الغدیر برازجان نیز با اعتبار هفت میلیارد و ۹۹۷ میلیون ریال ساخته شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر با اشاره به احداث دبیرستان ۱۲ کلاسه شهید رحمانی در اخند با اعتبار ۳۰ میلیارد و ۳۸۱ میلیون ریال، افزود: تخریب و بازسازی مدرسه راهنمایی عفت در چاه مبارک نیز با اعتبار ۱۳ هزار و ۳۰ مترمربع اجرا شده است.

وی به ساخت مجتمع آموزشی فاز ۳ در کنگان اشاره کرد و ادامه داد: ساخت دبستان شش کلاسه شیرینو کنگان نیز با اعتبار شش میلیارد و ۴۵۸ میلیون ریال اجرا شده است.

مرادی به افتتاح نخستین پروژه هفته دولت اشاره کرد و ادامه داد: مدرسه ۱۲کلاسه ۱۳ آبان برازجان روز دوشنبه با حضور استاندار بوشهر به بهره‌برداری رسید. این مدرسه دارای دو هزار مترمربع زیربنا است که با اعتبار دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان ساخته شده است.

وی به تشریح دیگر پروژه‌های قابل‌افتتاح در هفته دولت اشاره کرد و گفت: زمین چمن مصنوعی دانشگاه فرهنگیان علامه طباطبایی بوشهر، سالن سرپوشیده ورزشی قدس در بوشهر و ساخت سالن ورزشی حدیث بوشهر از جمله این پروژه‌ها است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر به ساخت سالن ورزشی قائم دواس بوشهر با اعتبار سه میلیارد و ۹۰۸ میلیون ریال اشاره کرد و ادامه داد: سالن چندمنظوره آموزش‌وپرورش دلوار شهرستان تنگستان نیز با اعتبار ۴ میلیارد و ۹۰۷ میلیون نیز دیگر پروژه هفته دولت امسال است.

وی با اشاره به احداث چمن مصنوعی دانش‌آموزی کاکی با اعتبار یک میلیارد و ۷۴۲ میلیون ریال، اضافه کرد: چمن مصنوعی دانش‌آموزی گناوه نیز با همین میزان اعتبار ساخته شده است.

مرادی با بیان اینکه اعتبار طرح‌های بازسازی مدرسه راهنمایی عفت در چاه مبارک و بازسازی مدرسه دبستان ۱۲ کلاسه ۱۳ آبان در شهرستان دشتستان ملی است، خاطرنشان کرد: طرح احداث چهار کلاس درس در شهر برازجان با اعتبارات تأمین شده توسط خیرین ساخته می‌شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار