مدیرکل تامین اجتماعی قم مطرح کرد:
مدیرکل تامین اجتماعی قم گفت: تقسیط بدهی‌های بیمه‌ای و پذیرش لیست بدون وجه در شرایط بحرانی با تایید دستگاه‌های مسئول استان از جمله حمایت‌های تامین اجتماعی از کارفرمایان به شمار می‌رود.
کد خبر: ۸۲۶۴۸
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶ 25 August 2015
به گزارش تابناک قم، به نقل از روابط عمومی تامین اجتماعی قم، سید مجتبی موسوی در دیدار با اعضای هیئت مدیره اتحادیه نانوایان قم اظهار کرد: تلاش سازمان تامین اجتماعی برقراری ثبات و امنیت شغلی پایدار در واحدهای صنعتی و صنفی در راستای افزایش تولید در جامعه است.

وی خاطرنشان کرد: تقسیط بدهی‌های بیمه‌ای و پذیرش لیست بدون وجه در شرایط بحرانی با تایید دستگاه‌های مسئول استان از جمله حمایت‌های تامین اجتماعی از کارفرمایان به شمار می‌رود.

مدیرکل تامین اجتماعی قم تاکید کرد: از تمام اختیارات مدیریتی برای برطرف کردن مشکلات کارفرمایان استفاده می‌کنیم.

رئیس اتحادیه نانوایان قم نیز در این نشست یادآور شد: 700 واحد نانوایی در استان قم فعالیت می‌کنند که 85 درصد از این واحدها تاکنون پروانه معتبر دریافت کرده‌اند.

سید جواد دهناد تعامل تامین اجتماعی قم با اتحادیه نانوایان را مثبت ارزیابی کرد و افزود: مشکلات صنفی در استان در سایه تعامل و درک متقابل حل شدنی است.

وی با بیان اینکه 100 واحد نانوایی در قم توانایی پرداخت حق بیمه چهار درصد مشاغل سخت و زیان‌آور کارگران خود را ندارند، گفت: شرایط نانوایان قمی خاص است و از مسئولان استانی و کشوری تقاضا داریم در زمینه برطرف کردن دغدغه کارفرمایان این صنف گام‌های عملی بردارند.

رئیس اتحادیه نانوایان قم خاطرنشان کرد: تقاضای اتحادیه نانوایان قمی از مسئولان تامین اجتماعی این است که شرایطی فراهم کنند تا حق بیمه 4 درصد مشاغل سخت و زیان‌آور کارگران شاغل در نانوایی‌های استان در 36 قسط از کارفرمایان دریافت شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار