پنجمین نشست مدیران فنی دانشگاه های منطقه 3 کشور با رویکرد بررسی مسائل و مشکلات مربوط به حوزه های فنی و عمرانی دانشگاه ها با حضور نمایندگان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به میزبانی دانشگاه تبریز برگزار شد.
کد خبر: ۸۲۶۸۹
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴ 25 August 2015
به گزارش تابناک تبریز، معاون پشتیبانی و توسعه منابع دانشگاه تبریز در این مراسم ضمن تبریک هفته دولت، با اشاره به ظرفیت های موجود در امور فنی دانشگاه ها و برخی مشکلات در این حوزه گفت: بخش فنی و عمرانی دانشگاه ها به عنوان یکی از زیر ساخت های مهم و تاثیرگذار در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی است، از این رو باید به امور فنی دانشگاه ها توجه ویژه ای نمود، چرا که توسعه و رشد بخش های دیگر هر دانشگاهی به این بخش وابسته است.

دکتر علی حسین زاده دلیر برگزاری چنین نشست های دوره ای در دانشگاه های منطقه را برای انتقال تجربیات به یکدیگر ضروری دانست و عنوان کرد: انتقال تجربیات در کنار توسعه همه جانبه دانشگاه ها، موجب افزایش بهره وری و کاهش هزینه انجام پروژه های عمرانی می شود.

دکترجمشید اسماعیلی، دبیر منطقه 3 کشور نیز در این نشست با ارایه گزارشی به بیان مسایل و مشکلات موجود در حوزه های فنی و عمرانی دانشگاه های منطقه پرداخت.

دکتر اسماعیلی همچنین خواستار حضور منظم و همکاری جدی و به خصوص مشارکت در انتقال تجربیات به همدیگر شد.

همین گزارش حاکی است: این نشست با گزارش تجربیات دانشگاه های تبریز از کنترل مطالعات مهندسی مشاور در مرحله معماری و روند اجرای پروژه های عمرانی دانشگاه و محقق اردبیلی در آسیب شناسی پروژه های عمرانی ادامه یافت، بحث و تبادل نظر در مورد مسایل مبتلا به از جمله آیین نامه مالی و معاملاتی دانشگاهها با حضور مهندس غلامحسین فتح العلومی و مهندس علی فتح الهی از کارشناسان و نمایندگان وزارت علوم تحقیقات و فناوری از بخش های دیگر این نشست بود.

اضافه می نماید: بازدید از پروژه های فنی و عمرانی دانشگاه تبریز از دیگر برنامه های این نشست بود.

دانشگاه های منطقه 3 کشور شامل دانشگاه های تبریز، صنعتی سهند، زنجان، شهید مدنی آذربایجان، تحصیلات تکمیلی زنجان، ارومیه، صنعتی ارومیه، بناب، مراغه، محقق اردبیلی و هنر اسلامی تبریز است.

روابط عمومی دانشگاه تبریز

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :