به دستور استاندار محقق شد
استاندار اصفهان گفت: مشکل کمبود الکل و مواد ضد عفونی با افزایش شیفت‌های کاری تولیدکنندگان این مواد و جلوگیری از مصارف غیر ضروری برطرف می‌شود.
کد خبر: ۸۲۷۹۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۶ 02 March 2020

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان، عباس رضایی در حاشیه جلسه با فعالان تولید الکل، ژل و محصولات بهداشتی و ضدعفونی کننده، گفت: یکی از مشکلات مردم در روزهای گذشته کمبود برخی از اقلام بهداشتی یا توزیع آن با قیمت بسیار بالا بود که جهت ضدعفونی کردن و گندزدایی مورد نیاز است.

وی با اشاره به فعالیت خوب واحدهای تولیدی این محصولات در اصفهان‌، ادامه داد: متاسفانه به دلیل توزیع نامناسب هرج و مرجی در این مساله وجود داشت و برخی از این محصولات برای مصرف غیر ضروری از اصفهان خارج می‌شد که در این جلسه تاکید شد با مدیریت صحیح توزیع، جلوی این مصارف گرفته شود.

رضایی تاکید کرد: در همین راستا روزانه ۳۷.۵ تن الکل برای مصرف استان در نظر گرفته شد که تا دو روز دیگر وارد چرخه توزیع خواهد شد و برخی مشکلات به وجود آمده در این زمینه برطرف می‌شود.

وی ادامه داد: اگرچه این مساله در حیطه اختیارات دانشگاه علوم پزشکی اصفهان است، اما به جهت رفاه حال بیشتر مردم، استانداری اصفهان در این زمینه ورود پیدا کرد و تولیدکنندگان نیز در این زمینه قول مساعد دادند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار