وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور گفت: تا پایان دولت یازدهم 20 هزار تخت بیمارستانی به مجموعه تخت‌های کشور اضافه خواهد شد.
کد خبر: ۸۲۸۴۸
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۴ 25 August 2015

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور گفت: تا پایان دولت یازدهم 20 هزار تخت بیمارستانی به مجموعه تخت‌های کشور اضافه خواهد شد.

به گزارش فارس؛ حسن قاضی‌زاده هاشمی در جمع خبرنگاران در بازدید از بیمارستان ولیعصر(عج) تویسرکان اظهار کرد: در راستای ارتقای هتلینگ بیمارستان‌ها الزاماتی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه بیمارستان در حال ساخت قائم(عج) 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است افزود: وزیر راه، مسکن و شهرسازی قول اتمام پروژه را تا پایان سال 95 داده است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: اگر دستگاه «سی تی اسکن» بیمارستان تویسرکان تا آخر سال تحویل داده شود، بقیه کمبودها را نیز تأمین خواهیم کرد.

وی با تأکید بر اینکه دستگاه «ام آر ای» به شهرهای بالای 350 هزار نفر اختصاص داده می‌شود، یادآور شد: در تویسرکان با اضافه شده دستگاه «سی تی اسکن» و «رادیولوژی» و دیگر وسایل تجهیزات مشکلات حل خواهد شد.

قاضی‌زاده هاشمی خاطرنشان کرد: تا پایان دولت یازدهم 20 هزار تخت بیمارستانی به مجموعه تخت‌های بیمارستانی کشور اضافه خواهد شد.

وی ادامه داد: مشکل بیمه روستاییان حل خواهد شد و با ارائه تشکیلات جدید از سمت دولت ارزش بیمه روستاییان نیز به اندازه بیمه سلامت می‌شود.

وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در پایان با اشاره به اجرای طرح تحول نظام سلامت گفت: بر اساس آمارها 75 درصد مردم از این طرح رضایت کامل دارند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار