تابناک: اخیرا برخی نمایندگان از عدم پاسخ استاندار به درخواست‌ها و سوالات نمایندگان ابراز گلایه داشتند که در این رابطه بخشایش اردستانی، نماینده اردستان در مجلس گفته بود؛ استاندار اصفهان پس از قضیه استاندار فارس به نمایندگان پاسخ و وقت نمی‌دهد!.
کد خبر: ۸۲۸۵۰
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۴ 25 August 2015
به گزارش تابناک اصفهان، دو روز پیش بود که مجمع نمایندگان استان اصفهان دیداری را با معاون اول رئیس جمهور در مورد مسائل مختلف حوزه های انتخابیه خود داشتند.

البته در این جلسه مشکلات کلی و چندین ساله اصفهان مانند وضعیت زاینده رود و مطالبات مردم اصفهان از وزارت نیرو، مصلی، ورزشگاه نقش جهان و مطالبات کشاورزان از وزارت نیرو و ....مطرح شد که جهانگیری نیز با بیان مشکلات بودجه ای دولت توضیحاتی را در این خصوص برای نمایندگان ارائه داد.

آنچه در این نگارش مورد هدف است، جزئیات دیدار نمایندگان با معاون اول ریس جمهور نیست بلکه، موضوع بر سر گلایه چندین نماینده استان از نحوه تعامل استاندار اصفهان با آنهاست.

نمایندگان اصفهان که تاکنون گلایه خود از استاندار اصفهان را در صحن علنی مجلس و در تذکرات خود و حتی طی تذکری به وزارت کشور اعلام کرده اند همواره از تعامل نه چندان خوب استاندار با نمایندگان اصفهان که در واقع نمایندگان مردم هستند، انتقاد داشته اند.

یکی از موضوعات مورد بحث در این خصوص، به نحوه دعوت از نمایندگان استان در شورای اداری استان بود که گرچه از نمایندگان برای حضور در جلسات دعوت به عمل می آمد اما به گفته بسیاری از نمایندگان این دعوت در روزهایی که نمایندگان در جلسات علنی و در تهران حضور داشتند، صورت می گرفت.

اخیرا نیز نمایندگانی از عدم پاسخ استاندار به درخواست ها و سوالات نمایندگان ابراز گلایه داشتند که در این رابطه بخشایش اردستانی، نماینده اردستان در مجلس گفته بود؛ استاندار اصفهان پس از قضیه استاندار فارس به نمایندگان پاسخ و وقت نمی‌دهد!.

پیش از این نیز، اسفنانی نماینده مردم فریدن در مجلس از عدم توجه استاندار اصفهان به وضعیت مناطق محروم حوزه انتخابیه خود گلایه کرده بود.

این نحوه برقراری ارتباط بین نماینده دولت در استان با نمایندگان مجلس که می تواند به پیشبرد امور و رفع مشکلات استان لطمه وارد سازد در حالی است که نمایندگان اصفهان چند روز پیش به راحتی با معاون اول رئیس جمهور دیدار داشتند و مطالبات خود از دستگاه های اجرایی را اعلام کردند اما هنوز اندر خم یک کوچه برای دیدار با استاندار اصفهان در استان خودشان مانده اند!.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار