معاون آموزش ابتدایی شهرستان بویراحمد :
مرادیان : این اقدام در راستای شعار " آموزش تعطیل نیست" به صورت جدی در همه مدارس و مناطقی که ظرفیت فضای مجازی وجود دارد انجام می شود.
کد خبر: ۸۲۸۸۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۳ 06 March 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد گفت : با شیوع بیماری کرونا و تصمیم مسئولین بهداشتی مبنی بر تعطیلی مدارس ، مهمترین دغدغه مسئولین آموزش و پرورش و اولیاء ، روند آموزش دانش آموزان است.
آناهیتا مرادیان افزود : با برنامه ریزی های ویژه صورت گرفته از سوی حوزه آموزش ابتدایی شهرستان ، آموزگاران با استفاده از ظرفیت فضای مجازی اقدام به آموزش دانش آموزان می کنند.
وی خطاب به اولیاء دانش آموزان به انان اطمینان داد که مسئولین آموزش و پرورش از همه ظرفیت ها برای ادامه فرایند یاددهی و یادگیری استفاده خواهند کرد.
مرادیان گفت : در طرح مذکور آموزگاران با تشکیل کلاس خود در گروه های مجازی به صورت روزانه اقدام به تدریس و ارزشیابی روزانه از دانش آموزان می نمایند.
وی ادامه داد : این اقدام در راستای شعار " آموزش تعطیل نیست" به صورت جدی در همه مدارس و مناطقی که ظرفیت فضای مجازی وجود دارد انجام می شود.
مرادیان گفت : فعالیت های آموزگاران هر مدرسه تحت مدیریت مدیران مدارس نظارت می شود و این فعالیت ها به صورت مداوم از طرف مسئولین آموزش مورد رصد قرار می گیرد.
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد افزود : در کنار آموزش مجازی دروس ، معلمین آموزش های مقابله با انتشار ویروس کرونا را هم انجام می دهند.
وی با اشاره به گستردگی ارتباط آموزش و پرورش در جامعه گفت : ظرفیت خوب آموزش و پرورش در زمینه فرهنگ سازی می تواند یکی از نکات کلیدی برای مقابله سراسری و همه جانبه با ویروس کرونا باشد که پیشنهاد می شود از طرف مسئولین و برنامه ریزان در "مقابله با کرونا"  از این ظرفیت ها استفاده شود.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
نجفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
درود بر خانم مرادیان عزیز ک بحق مدیریت و مسئولیت پذیری ایشون حرف نداره
بازنشسته
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
واقعا معلمان به حکم هاشون نگاه نمی کنن وببینن که چه اختلافی با سایر ادارات وکادر اداری اموزشزو پرورش داره که دارن در فضای مجازی درس می دن بهترین فرصته تدریس تعطیل به نشانه اعتراض
زضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
درود خداوند بر تو واقعا بی نظیری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار