مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف از پخش برنامه «مولود کعبه» به مناسبت سالروز ولادت امام علی(ع) خبر داد.
کد خبر: ۸۲۸۹۶۹
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۲:۲۵ 07 March 2020

به گزارش تابناک قم، سیداحمد محمودی، با اشاره به ویژه برنامه‌های ولادت امام علی(ع) رادیو معارف اظهار کرد: برنامه مولود کعبه شنبه 17 اسفند ماه از ساعت 21:10 تا 22:50 با تهیه‌کنندگی امیر عباس خاقانی و کارشناسی حجت‌الاسلام عباس لاجوردی از این رسانه پخش می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در این برنامه الگوگیری از سیره علوی برای کمک کردن به دیگران بر اساس حدیثی مطرح می‌شود.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف با اشاره به اهداف دیگر برنامه مولود کعبه گفت: محور دیگر این برنامه در قالب تبیین مصادیق کمک کردن به دیگران پیگیری می‌شود که از جمله این مصادیق می‌توان به صله رحم و اطعام دیگران، دستگیری از نیازمندان، خیر خواهی، مساعدت به مردم و قرض الحسنه اشاره کرد.

وی از پخش برنامه امیرمؤمنان(ع) روز 18 اسفند ماه به مناسبت سالروز ولادت پیشوای نخست شیعیان خبر داد و افزود: این برنامه از ساعت 9 تا 10:50 پخش می‌شود. محمد حسین‌پور، تهیه‌کننده و حجت‌الاسلام فرهاد عباسی، کارشناس این برنامه است.

محمودی ویژگی‌های پدر با نگاه به سیره حضرت علی(ع) را از جمله محورهای موضوعی این برنامه ذکر کرد و افزود: این برنامه از بخش‌های مختلف گفتار، کارشناسی، روایی، گزارش، شعرخوانی، نمایش، مشارکت تلفنی مخاطبان و کلام بزرگان تشکیل شده است.

وی استقامت و پایداری، صبر و گذشت، فداکاری، شجاعت، حسن خلق، سخاوت، بخشندگی، محبت و تبعیت از امام علی(ع) را از دیگر محورهای این برنامه ذکر کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار