کد خبر: ۸۲۹
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۴ 24 January 2015
استاندار البرز گفت: رفع موانع تولید بستر توسعه اقتصادی استان را هموار می‌کند. 
سید حمید طهایی، در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه همکاری پژوهشگاه مواد و انرژی و سازمان صنعت ومعدن البرز که امروز(سوم بهمن)، در محل استانداری البرز با حضور مدیرکل سازمان صنعت البرز، رییس پژوهشگاه مواد انرژی و رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: انعقاد این تفاهم‌نامه اقدام مناسبی برای هماهنگی میان دستگاههای اجرایی و مراکز علمی و پژوهشی است.
به گزارش ايسنا وی با بیان اینکه بهره‌گیری از علوم وتجربیات اساتید موسسات علمی، مراکز پژوهشی و دانشگاه‌ها سبب بهبود و استفاده حداکثری از ظرفیت بخش صنعت و تولید می‌شود، افزود: در گذشته نیز تعامل دانشگاه و صنعت وجود داشت اما این ارتباط به صورت واحد و متحد صورت نمی‌گرفت.
این مقام مسئول ابراز کرد: برای تحقق اهداف اقتصادی مراکز علمی و بخش صنعت باید متعهدانه، با عشق، علم و همت واقعی در راستای تحقق اهداف از پیش تعیین شده گام بردارند و علاوه بر توجه به پیوست فنی و اجرایی در به پیوست‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی نیز توجه داشته باشند.
وی با بیان اینکه کلیه دستگاه‌های اجرایی و اقشار مختلف باید خود را همکار و همیار بخش تولید بدانند، اظهار کرد: در صورتی که دستگاه‌های اجرایی به وظیفه خود عمل نکنند در وهله نخست مدیران دستگاه و سپس استانداری وارد عمل می‌شود و تذکرات لازم را اعمال می‌کند.
نماینده عالی دولت در استان البرز با تاکید بر اینکه باید از قانون تبعیت کرد و در صورت عدم رعایت قوانین برخورد لازم با متخلفان صورت می‌گیرد، گفت: نظارت کافی در این باره نسبت به عملکرد دستگاه‌های اداری و اجرایی انجام می‌شود.
طهایی در پایان ازضرورت همکاری با بخش های تولیدی و صنعتی سخن به میان آورد و گفت: باید با استفاده از سیستم‌های نوین و افزایش بهره‌وری نیروی انسانی زمینه ایجاد و حضور در بازار جهانی و منطقه را برای تولیدکنندگان تسهیل کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار