مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: از امروز دورس پایه دوازدهم از شبکه استانی زاگرس پخش می‌شود.
کد خبر: ۸۲۹۰۶۰
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵ 07 March 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازفارس،مجید یزدان‌پناه از راه‌اندازی اولین استودیو تولید محتوای آموزشی در کرمانشاه در دبیرستان هوشمند خبر داد و اظهار داشت: این استودیو به عنوان اولین استودیو که تمام شرایط عوامل و امکانات را برای برگزاری تولید محتوای آموزشی دارد، از امروز شروع به کار کرد.

وی با بیان اینکه دروس پایه دوازدهم از شبکه استانی زاگرس پخش خواهد شد، گفت: امروز اولین برنامه ما در داخل سامانه سیمای مرکز صدا و سیمای کرمانشاه قرار می‌گیرد بر‌اساس ساعاتی که در اختیار داریم به نمایش گذاشته می‌شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه اضافه کرد: امروز ساعت 9:30 دقیقه درس ریاضی 3 فصل پنجم رشته ریاضی فیزیک و علوم تجربی (بازپخش ساعت 14) و ساعت 10 فصل 14 درس فارسی پایه دوازدهم- رشته ریاضی فیزیک، تجربی، ادبیات و علوم انسانی و معارف اسلامی (بازپخش ساعت 14:30)، پخش شد.

وی گفت: طی هفته جاری سه استودیو تولید محتوی آموزشی (یک مورد در مدرسه تیزهوشان دختران آموزش متوسطه اول و دو مورد دیگر در اداره کل آموزش و پروش) به بهره‌برداری می‌رسد.

یزدان‌پناه ادامه داد: معلمان دبیران آموش و پروش در این استودیو مطالب درسی را ارائه می‌دهند که پس از ضبط و تائید از سوی سرگروه‌های آموزشی توسط صدا و سیمای مرکز کرمانشاه پخش می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مدرسه تعطیل است اما آموزش تعطیل نشده، افزود: در ایام تعطیلی مدارس دانش‌‌آموزان پایه اول تا ششم تحصیلی آموزش‌های درسی خود از طریق شبکه آموزش سیمای جمهوری اسلامی ایران و کانال‌های مجازی داخل مدارس پی می‌گیرند.

یزدان‌پناه اضافه کرد: معلمان به عنوان سفیران امیدبخش با تمامی دانش‌آموزان ارتباط می‌گیرند، پیام‌رسان‌های داخلی دارند درس‌های مورد نیاز را ارائه می‌دهند از دانش‌آموزان بازخورد می‌گیرند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه ادامه داد: اولیا از طریق شبکه آموزش سیما و از طریق کانال‌های و پیام رسان‌های داخلی که مدارس در اختیار آن‌ها قرار داده دروس فرزندان خود را پیگیر باشند.

وی متذکر شد: اگر مدرسه ای امکاناتی را برای دانش‌آموزان تهیه نکرده، حتما اولیا با مدیر مدرسه یا با اداره آموزش و پروش ارتباط بگیرند.

به گفته یزدان‌پناه، در نواحی کمتر برخوردار که دسترسی به شبکه‌های مجازی ممکن است مقدور نباشد راهبران حاضر می‌شوند و آموزش‌های مورد نیاز را به دانش‌آموزان ارائه می‌دهند.

وی افزود: در سطح استان 124 راهبر آموزشی داریم که راهبران ما در مناطق روستایی و کلاس‌های چندپایه مشغول انجام وظیفه هستند و خدمت‌رسانی به تمامی دانش‌آموزان عزیز از پیش‌دبستانی تا پایه ششم را انجام می‌دهند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار