مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی از انتشار کتاب «میهمان خراسان» به عنوان مجموعه اشعار رضوی از شاعران برجسته کشوری ویژه کودکان به مناسبت ایام مبارک دهه کرامت خبر داد.
کد خبر: ۸۲۹۵۴
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۲ 25 August 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی و تبلیغات به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی)، جواد محمدزاده مقدم اظهار داشت: آشنایی کودکان و نوجوانان با ائمه معصومین(ع) و سیره و سبک زندگی آنان در قالب‌های مختلفی امکان انجام دارد که استفاده از قالب شعر و تصویر از جمله جذاب ترین شیوه ها در این زمینه محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: بر این اساس انتشارات آستان قدس رضوی کتاب «مهمان خراسان» را به عنوان مجموعه اشعار کودکانه در حوزه رضوی از شاعران و تصویرگران برجسته کشوری چاپ و روانه بازار کرد.

مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی با بیان این مطلب که این کتاب شعر کودکانه به همت سعید بیابانکی گردآوری شده است، گفت: کتاب «مهمان خراسان» اشعار 10 شاعر حوزه کودک و نوجوان شامل افسانه شعبان نژاد، اسدالله شعبانی، جعفر ابراهیمی، مریم اسلامی، کمال شفیعی، محمد کاظم مزینانی، بابک نیک طلب، حمید هنرجو، منیره هاشمی و غلامرضا بکتاش را در خود جای داده است.

وی افزود: شیوه طراحی و چاپ این کتاب به گونه‌ای انجام شده است که هر شعر توسط یک تصویرگر به تصویر درآمده و به همین سبب پاسخگوی سلیقه‌های بصری و محتوایی گوناگونی است.

محمدزاده مقدم ادامه داد: در همین راستا 10 نفر از تصویرگران مطرح کشوری شامل میترا عبداللهی، سحر حق گو، عاطفه شفیعی راد، حدیثه غربان، مجتبی اوسیانی، نیلوفر برومند، الهام عطایی آذر، آزاده معزی، سارا نارستان و نیلوفر حسینی نیز برای هرکدام از اشعار تصویرگری و تصویرپردازی کرده‌اند.

علاقه مندان به تهیه کتاب «مهمان خراسان» و همچنین مشاهده و تهیه سایر کتاب های انتشارات آستان قدس رضوی می توانند به نشانی اینترنتی www.behnashr.com و یا فروشگاه های سطح شهر مشهد و نمایندگی های سراسر کشور مراجعه کرده و یا از طریق سامانه پیامکی به شماره 30003209 با این انتشارات تماس برقرار کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار