یحیی گل‌محمدی:
تابناک: سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با اشاره به اینکه از انتخاب‌ها در فهرست تیم ملی تعجب کرده است، گفت: امیدوارم اتفاقات داوری سبب یکطرفه شدن بازی نشود.
کد خبر: ۸۳۰۱۸
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۴ 25 August 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر، یحیی گل‌محمدی عصر امروز سه‌شنبه و پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال اهواز در هفته پنجم رقابتهای فوتبال لیگ برتر، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: بازی فردا یکی از بازی‌های حساس و سخت ما است و در بازی فردا با توجه به شرایطی که در جدول وجود دارد، نیاز به سه امتیاز داریم و با تمرکز بالا برای کسب سه امتیاز تلاش می‌کنیم.

وی افزود: اگر دیدار با سپاهان را دیداری خارج از خانه بدانیم، ما چهار بازی خارج از خانه انجام داده‌ایم و با توجه به برنامه‌ریزی که داشتیم، تنها دو امتیاز از آن برنامه عقب هستیم و امیدواریم در هفته‌های آینده به صدر جدول نزدیک شویم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با تمجید از عملکرد بازیکنان جوانش، خاطرنشان کرد: در ترکیب تیم، دو بازیکن مصدوم وجود داشت و بازیکنان جوانی که جایگزین شدند، لیاقت خودشان را به خوبی نشان دادند و در آینده درباره این جوانان صحبت‌های بیشتری خواهیم شنید.

وی در ادامه تصریح کرد: از بازیکنان برای تحمل فشارها تشکر می‌کنیم. من درس خوبی از این بازیکنان گرفتم و باید بدانم که تا آخرین دقیقه ازکیفیت تیم دفاع کنم.

گل‌محمدی درباره بعد فنی بازی فردا بیان داشت: سعی می‌کنیم با ارائه پاس‌های کوتاه به دروازه حریف نزدیک شویم و با استفاده از موقعیت‌ها، به گل برسیم و با توجه به اینکه اکثر تیم‌ها در اصفهان دفاعی بازی می‌کنند، در بازی فردا باید فرصت‌طلب باشیم.

وی درباره لیست اعلام شده تیم ملی و اینکه تنها یک بازیکن از ذوب‌آهن در این لیست قرار دارد، تاکید کرد: از این انتخاب‌ها در لیست تیم ملی تعجب کردم و حق ذوب‌آهن حضور بیش از یک بازیکن در تیم ملی است و البته به بازیکنانم توصیه می‌کنم با ارائه یک بازی بسیار خوب و با تمرکز بالا، خودشان را به سرمربی تیم ملی تحمیل کنند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان درباره اینکه هر دو تیم در هفته گذشته ضررها و نفع‌هایی را از داوری داشته‌اند، گفت: نمی‌خواهم با صحبت‌هایم، تمرکز داوران را به هم بزنم، اما امیدوارم شاهد قضاوتی عادلانه در دیدار فردا باشیم و اینکه اتفاقات داوری سبب یکطرفه شدن بازی نشود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار