شهردار اردبیل گفت: امکان اجرای قطار شهری در اردبیل وجود دارد.
کد خبر: ۸۳۰۳۷
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۹ 25 August 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حمید لطف‌اللهیان صبح امروز در گردهمایی مشترک با مسئولان بانک شهر در اردبیل اظهار کرد: هر چند در گذشته بانک شهر در اجرای پروژه‌های مختلف شهرداری کم فروغ ظاهر شده اما تلاشمان بر این است تا با یک تعامل بیشتر و سازنده بتوانیم از ظرفیت و توان بانک شهر در تحرک‌بخشی و فعال کردن پروژه‌های مختلف عمرانی و خدماتی استفاده کنیم.

وی با اعلام اینکه اجرای طرح‌هایی همچون قطار شهری، خطوط BRT، احداث هتل، پارک سوار و باغ شریعت به همراه بازار آهن‌فروشان در اولویت جدی شهرداری است، گفت: همه این پروژه‌ها را با مشارکت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و با ترزیق منابع از طریق بانک شهر می‌توانیم به سرعت به انجام برسانیم.

شهردار اردبیل بیان کرد: هر چند عده‌ای باورشان نمی‌شود که اردبیل به قطار شهری یا مونوریل مجهز شود اما قصدمان بر این است تا با دعوت و همراهی سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی این طرح را هرچه سریع‌تر به انجام رسانده و امکان مهار مشکلات ترافیکی را در اردبیل فراهم آوریم.

لطف‌اللهیان افزود: نگاهی که امروز در استان اردبیل به مقوله سرمایه‌گذاری و جذب و جلب آن صورت می‌گیرد یک نگاه متفاوت از گذشته و ممتاز در حمایت از سرمایه‌گذاران است که قطعا می‌تواند تحولات خوبی را رقم بزند.

این مسئول با بیان اینکه شهرداری اردبیل در بازار رونق جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی آمادگی دارد تا حمایت همه‌جانبه را از سرمایه‌گذاران واقعی انجام دهد، یادآور شد: ما در تقویت بخش گردشگری سعی داریم از ظرفیت شورابیل، رودخانه بالیقلو و دیگر قابلیت‌های ممتاز استفاده کرده و توسعه پایدار صنعت گردشگری و اشتغال مولد را در این زمینه فراهم کنیم.

شهردار اردبیل تصریح کرد: ما از بانک شهر انتظار داریم در کنار ارائه خدمات رفاهی و آسایشی به شهروندان به مجموعه شهرداری و پرسنل 3 هزار نفری آن بهتر و کیفی‌تر ارائه خدمات کرده و امکان بهره‌گیری از ظرفیت‌های به وجود آمده را بیشتر فراهم کند.

لطف‌اللهیان ادامه داد: ما تمام تلاشمان را به کار گرفتیم تا از بانک شهری که همراه و یاری‌گر شهرداری و شورای شهر در اجرای پروژه‌ها باشد استفاده کنیم که قطعا این همکاری و تعامل بیشتر و بهتر در ارتقای انجام طرح‌ها و پروژه‌ها خواهد بود.

وی گفت: بانک شهر می‌تواند در پروژه‌هایی همچون بازار آهن‌فروشان و سرای برنج‌فروشان و قطار شهری به همراه مجموعه شورابیل سرمایه‌گذاری خوبی را انجام دهد که قطعا این کار زمینه تحولات بیشتر و بهتری را فراهم خواهد کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار