کد خبر: ۸۳۰۹۰۴
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۲:۵۵ 14 March 2020

پلمپ یک واحد سفره خانه متخلف و ضبط تعدادی قلیون/کشف و ضبط مقادیری ژل ضدعفونی کننده تقلبی در قشمسرهنگ الهی فرمانده نیروی انتظامی قشم در گفتگو با خبرنگار «تابناک» اعلام کرد: در راستای اعلام شرایط ویژه مبنی بر ممنوعیت استعمال قلیان در سفره خانه‌ها متوجه شدیم در یکی از این واحد‌های صنفی متأسفانه بصورت مخفیانه در طبقه بالای آن، خدمات استعمال قلیان به شهروندان ارائه می گردد.

فرمانده نیروی انتظامی قشم اظهار کرد: نیروهای اداره اماکن پلیس با ورود به موضوع در این سفره خانه با مشاهده استعمال قلیان توسط شهروندان و ارائه خدمات توسط سفره خانه اقدام به پلمپ سفره خانه و ضبط تعدادی قلیان نموده و فرد خاطی نیز بازداشت و توسط پلیس به مراجع قضایی معرفی شد.

پلمپ یک واحد سفره خانه متخلف و ضبط تعدادی قلیون/کشف و ضبط مقادیری ژل ضدعفونی کننده تقلبی در قشم

سرهنگ حسین الهی افزود: همچنین نیروهای پلیس در حین نظارت و بازدید از روند فروش مواد بهداشتی در بازار متوجه شدند یک واحد صنفی ژل و موادی که ضدعفونی کننده نیست را بجای مواد ضدعفونی کننده می فروشد که با ورود پلیس به موضوع مقداری از این مواد که اصلا خاصیت ضدعفونی کنندگی هم نداشت کشف و ضبط شد و فرد خاطی نیز بازداشت و به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

سرهنگ الهی در پایان مصاحبه خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی شهرستان قشم در کنار مردم و سایر مسئولین در راستای حفظ سلامت شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

پلمپ یک واحد سفره خانه متخلف و ضبط تعدادی قلیون/کشف و ضبط مقادیری ژل ضدعفونی کننده تقلبی در قشم

انتهای پیام/داود اسلامی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار