مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی از برگزاری رایگان دوره های مهارتی با رویکرد سبک زندگی ایرانی - اسلامی برای عموم خانواده ها در این استان به مناسبت هفته دولت خبر داد.
کد خبر: ۸۳۱۴۴
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۰ 26 August 2015
به گزارش تابناک تبریز به نقل از روابط عمومی این اداره کل، محمدرضا سیابانی، افزود: دوره های مهارتی فوق به عنوان کارگاه های آموزشی کوتاه مدت و یا آموزش های کپسولی دو ساعته به منظور ایجاد رویکرد مهارتی و آشنایی خانواده ها با آموزش های مهارتی و برای ترویج سبک زندگی ایرانی - اسلامی در آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای برگزار می شود.

وی گفت: این دوره ها به صورت رایگان بوده و شرکت برای تمام عموم و اقشار جامعه به خصوص مادران و بانوان آزاد است.

سیابانی اضافه کرد: امروزه ایجاد رویکرد و تغییر سبک زندگی در جامعه و ترویج فرهنگ اصیل اسلامی- ایرانی وظیفه همگانی محسوب شده و اداره کل فنی و حرفه ای استان سعی دارد با برگزاری این دوره ها خانواده ها را به سمت اتخاذ روش های صحیح زندگی سوق دهد.

وی ، رویکردهای ارائه شده در این دوره ها را سبک زندگی سالم با تغذیه سالم ، سبک زندگی طبیعی و سبز، مهارتهای کارآفرینی، هوش تجاری، مهارتهای زندگی آنلاین (IT)، بازاریابی تلفنی (اشتغال و کار آفرینی )، آموزش دوخت مانتو مناسب برای محیط کار، ترویج عفاف و حجاب اسلامی، آموزش بستن چندین نوع شال و روسری جهت ترویج عفاف و حجاب ذکر کرد.

وی ، رنقش تکنولوژی و فناوری در امر توسعه و پیشرفت زندگی، شناسائی فرصت ها و تبدیل آنها به شغل و تولید موثر، ترویج مهارت آموزی برقراری ارتباطات اجتماعی و معرفی سبک ها و نگاره های ایرانی در طراحی دکوراسیون داخلی منازل را از دیگر رئوس مهارت های فنی و حرفه ای در ارتقا دانش شهروندی نام برد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی گفت: این دوره ها از 10 شهریور به مناسبت گرامیداشت هفته دولت شروع و تا پایان شهریور ماه در 16 آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای ادامه خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار