براساس مصوبه فرمانداری، اتاق اصناف و دستگاه‌های بهداشتی و درمانی و امنیتی شهرستان، به جز داروخانه ها، نانوایی ها، خواربارفروشی ها، فروشگاه‌های مواد غذائی، لبنیاتی، قصابی ، مرغ و ماهی و میوه و تره‌بار، مابقی واحدهای صنفی و کسبه در راستای پیشگیری از شیوع و گسترش بیماری کروناویروس تا اطلاع ثانوی تعطیل است.
کد خبر: ۸۳۱۶۸۴
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۹ 16 March 2020

تابناک فارس به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ جلیل حسنی در سخنانی با قدردانی از همراهی مردم در مقابله با بیماری کرونا گفت: با توجه به گسترش کرونا ویروس و برای پیشگیری از این ویروس، واحدهای صنفی غیر ضروری شهر لار تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

حسنی با قدردانی از مشارکت اصناف شهرستان در امر پیشگیری از گسترش ویروس کرونا اظهار داشت: براساس اعلام وزارت بهداشت باید در مقابله با این ویروس ضمن پرهیز از تجمعات و مسافرت باید موارد بهداشتی فردی مورد توجه همگان قرار بگیرد.

وی از تعطیلی بازارهای قیصریه و امام خمینی(ره)، پاساژ ها و مجتمع های بزرگ و پر جمعیت و واحدهای صنفی غیرضروری شهر لار خبر داد و بیان کرد: براساس مصوبه فرمانداری، اتاق اصناف و دستگاه‌های بهداشتی و درمانی و امنیتی شهرستان، به جز داروخانه ها، نانوایی ها، خواربارفروشی ها، فروشگاه‌های مواد غذائی، لبنیاتی، قصابی ، مرغ و ماهی و میوه و تره‌بار، مابقی واحدهای صنفی و کسبه در راستای پیشگیری از شیوع و گسترش بیماری کروناویروس تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

فرماندار ویژه لارستان از تعطیلی اماکن مذهبی، زیارتی، تفریحی، تاریخی، اقامتی، ورزشی و آموزشی، خبرداد و افزود: تمام تالارهای پذیرایی، هتل ها، مهمانسراها، آرایشگاه‌ های مردانه و زنانه، پوشاک، گیم‌نت ها و خانه بازی تعطیل شد.

برچسب ها: مشاغل ، اصناف ، لار ، تعطیل ، کرونا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار