فرمانده انتظامی استان ایلام خبر داد
فرمانده انتظامی استان ایلام از کشف 47 کیلو مواد مخدر در عملیات مشترک پلیس ایلام و اصفهان خبر داد.
کد خبر: ۸۳۲۱۳
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸ 26 August 2015

به گزارش تابناک ایلام ،علی دولتی فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: به دنبال کسب اخباری مبنی بر اینکه باندی در امر تهیه و توزیع مواد افیونی در استان‌های ایلام و اصفهان فعالیت دارد موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از چند روز کار اطلاعاتی مشخص شد که یکی از قاچاقچیان سابقه‌دار استان ایلام قصد دارد مقادیری مواد مخدر را پس از تهیه در شهر اصفهان به استان ایلام انتقال دهد.

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: بررسی‌های پلیس مشخص کرد که این فرد مقدار 47 کیلوگرم تریاک را به مقصد استان ایلام در یک خودرو سواری ازرا جاسازی کرده است.

دولتی تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان ایلام با هماهنگی پلیس اصفهان عملیات دستگیری این قاچاقچی را با موفقیت انجام دادند.

 توقیف خودروی متخلفان در آبدانان

فرمانده انتظامی استان ایلام از توقیف یک‌ دستگاه خودرو پراید با 61 تخلف و 10 میلیون و 600 هزار ریال خلافی پرداخت نشده در شهرستان آبدانان خبر داد.

وی گفت: مأموران پلیس راهور و مبارزه با مواد مخدر انتظامی شهرستان آبدانان این خودرو را هنگام اجرای طرح کنترل ترافیکی و انتظامی توقیف کردند.

وی ادامه داد: بررسی‌های سوابق خودرو پراید مشخص کرد که این وسیله نقلیه 61 مورد تخلف مرتکب شده است.

فرمانده انتظامی ایلام با اشاره به انتقال خودرو پراید به پارکینگ گفت: صاحب این خودرو مبلغ 10 میلیون و 600 هزار ریال جریمه اعمال نشده را تاکنون پرداخت نکرده بود.

وی افزود: نبستن کمربند ایمنی، خستگی، خوردن و آشامیدن در حین رانندگی، مکالمه با تلفن همراه، عجله و تخطی از سرعت مطمئنه در جاده می‌تواند باعث تصادفات منجر به فوت شود.

فرماندهی انتظامی ایلام به اهمیت رعایت قوانین راهنمایی ورانندگی با توجه به بیشتر ترددهای خودرویی از سوی رانندگان اشاره کرد و افزود: تمام قوانین راهنمایی و رانندگی برای رفاه مردم بوده و رعایت قوانین نیز بر همگان لازم و ضروری است و در سال پیش رو نیز شاهد کمترین تصادف در سطح راه‌های شهرستان باشیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار