جانشین پلیس راه استان کرمانشاه از کاهش ۸۰ درصدی ترافیک محور‌های استان در پی شیوع کرونا و لغو سفر‌های نوروزی خبر داد.
کد خبر: ۸۳۲۲۶۲
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۵ 18 March 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،سرهنگ عبادالله محمدی با اشاره به شروع طرح نوروزی پلیس راه از 25 اسفند ماه، گفت: با وجود بحث ممنوعیت مسافرت های نوروزی و محدودیت های اعمال شده در بحث تردد خودروهای غیربومی، در راستای کنترل بهتر ترافیک طرح نوروزی پلیس راه از 25 اسفند به اجرا درآمده و تا 15 فروردین ماه ادامه دارد.

وی افزود: در این طرح 100 گشت محسوس و نامحسوس محورهای استان را تحت کنترل دارند.

محمدی با اشاره به کاهش محسوس ترافیک محورهای استان در پی شیوع بیماری کرونا گفت: ترافیک محورهای استان در این روزها در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته حدود 80 درصد کاهش داشته و عمده ترددهای حال حاضر استان مربوط به خودروهای بومی بوده و عمده ترددها درون استانی است.

جانشین پلیس راه استان کرمانشاه با بیان اینکه تردد خودروهای غیربومی در محورهای استان به حداقل خود رسیده، گفت: در حال حاضر در پنج نقطه استان با همکاری هلال احمر، دانشگاه علوم پزشکی و نیروهای پلیس گشت هایی مستقر شده و بحث بررسی سرنشینان خودروهای ورودی به استان به لحاظ علائم بیماری کرونا در حال انجام است.

وی افزود: چنانچه سرنشینان علائم مشکوک داشته باشند از ورود این خودروها به استان جلوگیری می‌شود.

محمدی در ادامه با اشاره به بارندگی در سطح محورهای استان گفت: در حال حاضر سطح محورهای استان لغزنده است و رانندگان باید بیش از هر زمان احتیاط لازم را داشته و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار