اللهیار صیادمنش از سوی کنفدراسیون آسیا به عنوان یکی از بازیکنان با استعداد و آینده دار در آسیای مرکز معرفی شد.
کد خبر: ۸۳۲۵۲۲
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴ 19 March 2020

به گزارش تابناک سمنان: سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) طی یک گزارش  فوتبالیست‌های بااستعداد و جوان منطقه آسیای مرکزی که پتانسیل ستاره شدن در آینده را دارند، معرفی کرد. نام اللهیار صیادمنش بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال هم در بین اسامی اعلام شده از سوی کنفدراسیون آسیا قرار دارد.

AFC درباره مهاجم ایرانی ۱۸ ساله تیم فوتبال فنرباغچه ترکیه نوشته است: آسیای مرکزی با حضور چندین بازیکن جوان و با استعداد در سال‌های آینده بیشتر به چشم خواهند آمد.   اللهیار صیادمنش یکی از هفت بازیکن بااستعداد منطقه آسیای مرکزی معرفی شده است. صیاد منش سابقه حضور در پست‌های مختلف را دارد و جوانترین گلزن تاریخ تیم ملی ایران شناخته شده است.

کنفدراسیون فوتبال آسیا صیادمنش را جزو ستاره‌های آینده فوتبال معرفی کرد

او در سن ۱۷ سالگی اولین گل ملی خود را در بازی مقابل سوریه زد. این  دستاورد پس از گذشت یک ماه از منعقد شدن قراردادش با تیم فنرباغچه حاصل شد. درخششش او باعث شد تا در بازی‌های دوستانه تیمش در ماه جولای مقابل تیم‌های بایرن مونیخ و رئال مادرید به میدان برود.

پس از حضور در فنر باغچه  به تیم استانبول‌اسپور ترکیه قرض داده شد. او  در رقابت‌های زیر ۲۳ سال آسیا که  در ماه ژانویه سال گذشته در تایلند برگزار شد، توانست دوباره استعداد‌های خود را به نمایش بگذارد. این درخشش زمینه بازگشت او را به فنرباغچه در نیمه دوم فصل سوپرلیگ ترکیه فراهم کرد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا صیادمنش را جزو ستاره‌های آینده فوتبال معرفی کرد

گولژیگیت آلیکولوف بال ۱۹ ساله از تیم کایرات قزاقستان، اوستون اورنوف هافبک ۱۹ ساله از تیم اوفای روسیه، جسور جالولیدینوف ۱۷ ساله در تیم بنیادکار، بکناز آلمازبکوف مهاجم قزاق ۱۴ ساله تیم گالاتاسرای ترکیه،  مخریالدین خاسانوف دروازه‌بان ۱۷ ساله خوجاند تاجیکستان و  رستم سویروف ۱۷ ساله از تیم ایستیکلول دیگر بازیکنانی معرفی شده از سوی کنفدراسیون آسیا هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار