رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربايجان شرقي گفت: گران فروشي، کم فروشي و بي توجهي به کرامت مردم در ميان اصناف و بازاريان مخل امنيت جامعه بوده و اين سازمان با اين موارد به شدت برخورد مي کند.
کد خبر: ۸۳۵۵۸
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۸ 26 August 2015
به گزارش تابناک تبریز ، حسين نجاتي در گردهمايي يکروزه بسيج اصناف آذربايجان شرقي افزود: اصناف و بازاريان و اتحاديه هاي صنفي بايد توجه کنند که امروز نقش مهم و محوري در امنيت رواني و اقتصادي کشور ايفا مي کنند و بايد بر اساس همين رسالت از هرگونه اقدام در جهت ايجاد بار رواني منفي در ميان مردم پرهيز کنند.

وي با اشاره به اين که امروز کشور به لحاظ تهديدات بيگانگان و دشمنان خارجي هيچ مشکلي ندارد، اصلي ترين مشکل جامعه را مسايل اقتصادي دانست و اظهارکرد: بايد تمامي بازاريان همچون دوران انقلاب و دفاع مقدس در جهت همدلي و ايجاد وفاق و اتحاد ملي حرکت کرده و از هرگونه دامن زدن به گراني و احتکار کالاها و مايحتاج عمومي مردم دوري کنند.

نجاتي از اتحاديه ها و مجامع صنفي درخواست کرد تا با نظارت و کنترل عوامل تحت پوشش خود، امنيت رواني بازار را تحکيم بخشيده و در جهت تامين کالاهاي مورد نياز مردم از هيچ تلاشي فروگذاري نکنند.

وي با بيان اين که حفظ کرامت مردم توسط بازاريان ضرورت دارد، گفت: متاسفانه در پاره اي موارد شاهديم که برخي از اصناف حوصله برخرد با مشتري را ندارند که در اين زمينه برگزاري کلاس هاي آموزشي توسط اتحاديه هاي صنفي لازم و ضروري است.

معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا نيز در اين گردهمايي با بيان اين که اصناف در طول دوران مبارزات انقلابي مردم و دوران پس از انقلاب نقش محوري و ممتاز در مبارزه عليه استبداد و استکبار داشته اند، اظهارکرد: اين قشر تاثيرگذار در دوران دفاع مقدس نقش بسيار موثر در پشتيباني از رزمندگان ايفا کردند که همين نقش بايد در زمان حاضر نيز در عرصه جنگ نرم تدام يابد.

سرهنگ علي داداش زاده افزود: اصناف و بازاريان به دليل نقش محوري در انقلاب مورد کينه منافقان قرار گرفته و در سال هاي نخستين دهه 1360 شهداي زيادي را در ترورهاي منافقان کوردل تقديم اسلام و انقلاب کردند.

وي، بسيج اصناف را از پايه هاي مهم نظام جمهوري اسلامي خواند و گفت: به دليل اين که بسيج در تمامي سطوح جامعه و در ميان اقشار مختلف جايگاه ويژه اي دارد، در حقيقت هسته هاي اصلي آن نيز خود مردم هستند که بر اين اساس بسيج اصناف مي تواند با بهره گيري از توان مردمي نسبت به رونق بازار و ايجاد امنيت پايدار در اين مکان اقدام کند.

اصناف آذربايجان شرقي در طول دوران انقلاب و دفاع مقدس تعداد 530 شهيد را تقديم اسلام و انقلاب کرده که از اين تعداد 47 شهيد جزو شهداي ترور هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار