معاون استاندار ایلام:
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام با اشاره به اینکه همه طرح های مشکل دار صنعتی استان ایلام شناسایی شده است، گفت: در سال جاری برنامه اصلی مسئولان اجرایی شدن جهش تولید است.
کد خبر: ۸۳۷۹۹۳
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵ 11 April 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ حیدر نعمتی اظهار کرد: همه طرح‌های مشکل دار صنعتی استان ایلام شناسایی شده است.

وی بیان کرد: طرح‌های آماده افتتاح و فعال و نیمه فعال نیز مورد بررسی قرار گرفته که بر اساس برنامه زمانبندی برای افزایش تولید، تکمیل و فعال سازی واحدهای غیرفعال در سال جاری برنامه ریزی لازم در حال انجام است.

نعمتی با اشاره به نامگذاری سال به اسم جهش تولید، گفت: مسئولان ارشد استان عزم خود برای جهش تولید در سال جاری جزم کرده و برای تحقق شعار سال که مقام معظم رهبری فرموده‌اند به جد تلاش می‌کنند.

وی تاکید کرد: در سال جاری ستاد تسهیل و رفع موانع تولید همچنان برای گره گشایی و برطرف کردن مشکلات واحدهای تولیدی فعال خواهد بود.

نعمتی تاکید کرد: بر اساس اعلام مرکز آمار در بهار ۹۸ نرخ بیکاری استان برای اولین بار تک رقمی شد و به ۹.۳ درصد رسید که این آمار در تابستان به ۸.۷ درصد و در پاییز به ۸.۱ و در زمستان به هفت درصد رسید.

وی گفت: میانگین نرخ بیکاری سال ۹۸ استان ایلام ۸.۳ درصد است که استان ایلام را در رتبه سوم کشور از نظر میزان اشتغال قرار می‌دهد.

معاون اقتصادی استاندار ایلام بیان کرد: آمار بیکاری توسط مرکز آمار ایران اعلام شده و مسئولان استان ایلام هیچ دخل و تصرفی در جابجایی و تغییر آنها ندارند./ح

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار