رئیس دنشگاه علوم پزشکی ایلام در سفری یکروزه به منظور بررسی وضعیت شهرستان ایوان در خصوص بیماری کرونا و اقدامات پیشگیرانه، از زیرساختهای بهداشتی درمانی این شهرستان بازدید نمود.
کد خبر: ۸۳۸۲۵۳
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۱ 12 April 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ در این بازدید که معاونین درمان و بهداشتی و مدیر روابط عمومی؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام را همراهی نمودند، در ابتدا دکتر کریمیان در جلسه شورای اداری شهرستان ایوان در فرمانداری این شهرستان شرکت نمود و در این جلسه از زحمات و توجه ویژه و حمایت همه جانبه فرماندار و امام جمعه شهرستان ایوان از کار بهداشت درمانی تقدیر نمود و خاطرنشان کرد که همه ما در راستای حفظ سلامت مردم مسئول هستیم.

وی همچنین در ادامه بر انجام اقدامات پیشگیرانه و قطع زنجیره انتقال بیماری در شهرستان ایوان و تمام نقاط استان تاکید نمود و ابراز امیدواری کرد که با کمک و تعامل همگانی و بهره‌گیری از ظرفیت ادارات و نهادها و تلاش و جدیت کادر بهداشت و درمان در جهت مبارزه با بیماری کرونا گام های ارزشمندی برداشته شود.

در ادامه نیز مهندس سبزی فرماندار شهرستان ایوان ضمن خیر مقدم به رئیس دانشگاه و همراهان وی؛ از تلاش ها و خدمات مسئولانه و جانفشانی کادر درمانی و بهداشتی و در راس آنان مدیریت ارزشمند دکتر کریمیان در راستای مبارزه با بیماری کرونا در سطح استان تقدیر نمود.

گفتنی است که در ادامه دکتر بالاوندی معاون درمان و دکتر صادقی فر معاون بهداشتی به ارائه گزارشی از وضعیت بیماری در شهرستان ایوان و اقدامات پیشگیرانه انجام شده پرداختند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در بخش دیگری از سفر خود به شهرستان ایوان از ستاد شبکه بهداشت و درمان این شهرستان بازدید نمود و در جمع مسئولان شبکه و واحدهای ستادی از خدمات و تلاش‌های شبانه‌روزی آنان تقدیر و تشکر کرد.

در این جلسه دکتر جوروند مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ایوان ضمن خیرمقدم به دکتر کریمیان و همراهان وی به بیان گزارشی از اقدامات و خدمات حوزه کاری خود در رابطه با مبارزه با بیماری کرونا پرداخت.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در ادامه سفر خود از بخش‌های مختلف بیمارستان امام رضا(ع)شهرستان ایوان بازدید نمود و با پزشکان را پرسنل این بخش‌ها دیدار و گفتگو کرد و از زحمات و تلاش‌های ایثارگرانه آنان در راستای خدمت مردم و ارائه خدمات درمانی تقدیر کرد.

در ادامه نیز علی برجی رئیس بیمارستان امام رضا(ع)شهرستان ایوان ضمن خیرمقدم به دکتر کریمیان و همراهانش به بیان گزارشی از خدمات و اقدامات درمانی انجام شده به بیماران و مراجعین و ظرفیت‌ها و چالش‌های بیمارستان پرداخت./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار