مجتبی بیاتی در گفتگو با تابناک:
مدیرکل فرودگاه کرمانشاه از جابجایی بیش از ۵۰۰ هزار مسافر در سال ۹۸ خبر داد.
کد خبر: ۸۳۸۳۴۲
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰ 12 April 2020

مجتبی بیاتی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه ضمن اشاره به جابجایی ۵۵۳ هزار و ۶۲۳ مسافر در سال ۹۸ اظهار داشت: این جابجایی ها در قالب پنج هزار و ۲۰۲ پرواز داخلی و خارجی در مسیرهای تهران، مشهد، کیش، عسلویه، جده و نجف بوده که ۳۴۰۰ تن بار جابجا شده است‌.

وی در ادامه با بیان اینکه سال گذشته فرودگاه کرمانشاه رتبه دهم را میان ۵۴ فرودگاه کشور کسب کرده است تصریح کرد: خوشبختانه با توجه به موقعیت استراتژیک استان، فرودگاه کرمانشاه به عنوان پشتیبان استان های ایلام، کردستان، همدان و لرستان عمل می کند و بسیاری از مسافرین منطقه را به ویژه در پروازهای شب و پروازهای به سمت بغداد ونجف جابه جا می کنیم.

بیاتی ضمن اشاره به پروژه های فرودگاه کرمانشاه افزود: پروژه های سال ۹۸ درقالب پروژه عوامل پروازی شامل باند تاکسی وی موازی و توسعه پارکینگ هواپیمایی بوده که از آذرماه ۹۶ آغاز شده است. لازم به ذکر است که ۴۳ درصد این پروژه انجام شده و تاکسی وی موازی به باند تبدیل و آماده خط کشی می باشد.

مدیرکل فرودگاه کرمانشاه در پایان خاطرنشان کرد: به محض عقب نشینی اراضی هوانیروز، این باند به عنوان باند عملیاتی محسوب و باند اصلی برای بهسازی و نوسازی پیمانکارسپاری خواهد شد. همچنین فرودگاه کرمانشاه تنها فرودگاه ۲۴ ساعته در Alternate منطقه است که در بحران شیوع ویروس کرونا به صورت عملیاتی نگه داشته شد.

 
 
 
 

 

 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار