سمیرا نوری از نصب تونل گندزدایی در قسمت ورودی کادر درمان بیمارستان خبر داد و گفت: اجرای پروتکل‌های وزارت بهداشت در خصوص کنترل بیماری کرونا مورد توجه ماست.
کد خبر: ۸۳۸۵۶۱
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۷ 12 April 2020
رئیس بیمارستان آتیه همدان از راه‌اندازی ایستگاه غربالگری بیماری کرونا دراین مرکز درمانی خبر داد.

به گزارش فارس، نوری با اشاره به اقدامات صورت گرفته در بیمارستان آتیه به منظور مقابله با کرونا اظهار کرد: تمام تلاش ما مهار بیماری کروناست و در این راستا به صورت هفتگی تشکیل کمیته پیشگیری و مقابله با این بیماری را در برنامه داریم.

وی به تفکیک و جداسازی کامل درمانگاه آبی (افراد مشکوک به کرونا) درمانگاه سبز (مراجعین سالم) با مسیر‌های ورودی جداگانه در این بیمارستان اشاره کرد و گفت: ایجاد ایستگاه غربالگری بر اساس کنترل تب و SPO۲ مراجعین به بیمارستان و هدایت بیماران بر اساس نتیجه به دست آمده به درمانگاه‌های سبز و آبی مورد توجه است.

رئیس بیمارستان آتیه همدان با اشاره به تهیه وسایل حفاظت فردی برای کادر درمان بیمارستان شامل شیلد محافظ، گان، کلاه، ماسک N۹۵ و ماسک پزشکی، کلاه و دستکش لاتکس به تعداد کافی گفت: ۶ عدد دستگاه برای سنجش اکسیژن در خون (SPO۲) مراجعین تهیه شده است.

وی با بیان اینکه بخش کرونا بیمارستان آتیه از سایر بخش‌ها با ۱۶ تخت به صورت کامل جداسازی شده است خاطرنشان کرد: بخش پشتیبان نیز برای بخش کرونا در نظر گرفته‌ایم.

نوری از تهیه دارو‌های مورد نیاز بیماران کرونایی سخن گفت و افزود: ضدعفونی و گندزدائی تمام سطوح بیمارستان به صورت منظم در دستور کار است.

وی از نصب تونل گندزدایی در قسمت ورودی کادر درمان بیمارستان خبر داد و گفت: اجرای پروتکل‌های وزارت بهداشت در خصوص کنترل بیماری کرونا مورد توجه ماست.

رئیس بیمارستان آتیه همدان با اشاره به نصب بنر‌های آموزشی در بخش‌های مختلف بیمارستان برای اطلاع بیماران افزود: چهار روشویی در محوطه بیمارستان برای استفاده مراجعین نصب شده است.

وی به آموزش مرتب کارکنان و مراجعین در برخورد با بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: تعطیلی سالن غذای خوری به منظور رعایت فاصله اجتماعی و توزیع غذا در ظروف یکبار مصرف بهداشتی از جمله اقدامات است.

نوزی بیان کرد: از تغذیه توصیه شده وزارت بهداشت برای بیماران کرونایی شامل ماست پروبیوتیک، نسکافه و ... در بیمارستان آتیه استفاده می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار