شرکت مخابرات ایران منطقه اصفهان به دلیل نیاز مبرم مشترکان اقدام به افزایشی بیش از دو برابر در پهنای باند شبکه‌های مخابراتی و ارتقاءزیرساخت‌های شبکه کرده است .
کد خبر: ۸۳۹۰۱۸
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰ 14 April 2020

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان ، در این روزهای سخت مقابله با بیماری کرونا و قرنطینه بسیاری از مشتریان، کارکنان شرکت مخابرات در آن سوی شماره ۲۰۲۰ همچنان در کنار شما هستند تا پاسخگو و حلّال مشکلات سرویس اینترنت شما باشند، عزیزانی که در ۲۴ ساعت شبانه روز خدمتگذار هموطنان خود هستند.

شرکت مخابرات ایران منطقه اصفهان به دلیل نیاز مبرم مشتریان به استفاده هر چه بیشتر مردم از سرویسهای مختلف ارتباطی و بخصوص افزایش چند برابری استفاده از اینترنت توسط همشهریان عزیز ، در این روز های بحران اقدام به افزایشی بیش از دو برابر در پهنای باند شبکه‌های مخابراتی و ارتقاءزیرساخت‌های شبکه نموده است .

همچنین به دلیل افزایش تقاضای بیش از چند برابری مشتریان به خدمات پس از فروش غیر حضوری و بالاخص پس از فعالسازی بسته رایگان ۱۰۰ گیگابایتی اینترنت و افزایش بسیار چشمگیر تماس های ورودی سامانه ۲۰۲۰ ، اقدام به افزایش نیرو و ظرفیت سیستم های پاسخگویی نموده و با وجود سختی ها و مشکلات بسیار زیاد ، تمامی موارد بهداشتی و امکانات ضد عفونی را جهت آماده سازی محیط پاسخگویی امن مهیا نموه و با همکاری فرمانداری و سایر دستگاه های مسئول استان ، مجوز تردد جهت حضور کارشناسان پشتیبانی در محل کارشان را مهیا نموده، تامشتریان با حفظ و پایبندی برشعار" در خانه‌هایمان بمانیم " از سرویسهای متنوع مخابراتی و از جمله اینترنت پر سرعت استفاده نمایند.

تمامی خدمات قابل ارائه اینترنت پر سرعت را از درگاه‌های غیر حضوری همانند شماره۲۰۲۰ ، سایت ADSL.TCI.ir و یا کد دستوری #۲۰۲۰* موبایل درخواست کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :