روزنامه رای الیوم در گزارشی نوشت:
رای الیوم در گزارشی به بررسی وضعیت این روزهای دونالد ترامپ و کیم جونگ اون پرداخت و اوضاع رئیس‌جمهور آمریکا را نه چندان خوب ارزیابی کرد.
کد خبر: ۸۳۹۳۴۲
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳ 15 April 2020

به گزارش تابناک سمنان: به نقل از روزنامه اینترنتی رای الیوم، «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی فردی است که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا را خوار و ذلیل کرد به طوری که وی را از دورترین نقطه غرب به دورترین نقطه شرق کشاند تا دو نشست با وی برگزار کند بی‌آنکه امتیازی بدهد.

روزنامه رای الیوم در سرمقاله امروز خود نوشت: کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی این روزها در بهترین روزهای عمرش به سر می‌برد در حالیکه دشمنش دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا که از چند سال قبل تهدید کرده بود وی را ساقط خواهد کرد، بدترین روزهای عمرش را می‌گذراند. بیست و شش هزار نفر در آمریکا بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده‌اند, فرمانداران ایالت ها از تن دادن به دستورات وی سرپیچی می کنند و تیرگی اوضاع اقتصادی سبب نابودی وی شده و گریزی از آن ندارد.

رهبر کره شمالی یک سوم اعضای کمیته امور حکومت را تغییر داد و نشست پارلمان را برگزار کرد بی آنکه حتی یک نماینده پارلمان ماسک بزند در حالیکه کرونا چند ماه قبل در چین و همسایه جنوبی‌اش شیوع یافته است و تاکنون حتی یک مورد ابتلا به کرونا در کشورش مشاهده نشده است با اینکه با محاصره و تحریم‌های آمریکا روبه‌روست.

دست رهبر کره شمالی خالی نیست. وی اقدامات غافلگیرکننده اتخاذ می‌کند و آخرین بار دو روز قبل بود که مانوری نظامی با بکارگیری موشک‌های کروز کوتاه برد در دریای ژاپن برگزار کرد. این موشک‌ها ضد کشتی طراحی شده‌اند. نکته جدید این است که این موشک‌ها قابلیت رهگیری ندارند و دو هفته پس از برگزاری مانور دریایی آمریکا با استفاده از کشتی‌ها و ناو هواپیمابرش در منطقه برگزار شد. رهبر کره شمالی می خواهد به آمریکایی‌ها بگوید بفرمائید ما آماده‌ایم و از مانورهای شما واهمه ای نداریم.

کیم جون اون همچنان کارش را به جلو می برد و آزمایش های موشکی را در ابعاد و حجم مختلف انجام می دهد در حالیکه ترامپ زخم‌هایش را التیام می بخشد و بدترین روزهای زندگی‌اش را می گذراند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار