آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی با تاکید بر اینکه در نحوه برگزاری باید از موازی‌کار‌ی‌ها پرهیز شود گفت: برای جلوگیری از اینکه در این طرح، یک قشر از قلم بیفتد و یک قشر چندین بار مورد حمایت قرار گیرد، نیازمند کمیته‌ای هستیم که به صورت دقیق به شناسایی قوی در استان بپردازد.
کد خبر: ۸۳۹۴۱۸
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۴ 15 April 2020
نماینده، ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه همدان را می‌توان استان پیشگام در راه اندازی ستاد مردمی مقابله با کرونا دانست گفت: از همان ابتدای شیوع کرونا، ستاد مردمی مقابله با کرونا در استان همدان شکل گرفت و در تمام شهرستان‌ها ائمه جمعه مسئولیت این ستاد را پذیرفتند.

به گزارش فارس، آیت‌الله شعبانی اظهار کرد: ستاد مردمی مبارزه با کرونا در آغازین روز‌های فروردین‌ماه در استان همدان آغاز به‌کار کرد که بحمدالله همدان در این عرصه پیشگام شد و اتفاقات بسیار خوبی شکل گرفت.

وی با بیان اینکه پس از فرمایش رهبر معظم انقلاب، قرارگاه رزمایش همدلی، مواسات و کمک مؤمنانه در استان همدان نیز تشکیل شد گفت: از همان ابتدای کار نسبت به تشکیل این قرارگاه با حضور ائمه جمعه سراسر استان اقدام شد.

نماینده، ولی فقیه در استان همدان افزود: این قرارگاه با توجه به اینکه ستاد مردمی مقابله با کرونا قریب به دو ماه پیش در استان شروع به کار کرده بود و زمینه لازم فراهم شده بود با قدرت و با همکاری همه‌جانبه وارد عرصه خدمت‌رسانی به مردم شد.

وی با تاکید بر لزوم کمک‌رسانی به اقشار آسیب‌دیده، اظهار کرد: در اجرای رزمایش همدلی، باید همه مسئولان و مردم با تمام توان و داشته‌های خود به میدان بیایند و در تحقق منویات حضرت آقا قدم بردارند.

شعبانی افزود: البته در استان همدان از همان ابتدای شیوع کرونا، ستاد مردمی شکل گرفت و در تمام شهرستان‌ها ائمه جمعه مسئولیت این ستاد را پذیرفتند.

وی با بیان اینکه به لطف خدااقدامات بسیار خوبی هم در این ستاد انجام شد و می‌توان همدان را استان پیشگام در راه‌اندازی ستاد مردمی دانست گفت: در استان همدان، رزمایش مواسات در راستای اقدامات ستاد مردمی مقابله با کرونا انجام می‌گیرد.

نماینده، ولی فقیه در استان همدان اظهار کرد: ستاد مردمی دارای کمیته‌های ده‌گانه‌ای است که در حوزه‌های مختلف از جمله اقتصادی، فرهنگی و ضدعفونی در حال خدمت‌رسانی است و این خدمت رسانی تا پایان از بین رفتن این ویروس منحوس ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: در اجرای این رزمایش اسم و رسم‌ها مهم نیست، بلکه آنچه مهم است، تحقق منویات و مطالبات رهبر معظم انقلاب است که، ملت را به اجرای آن سفارش کرده‌اند.

شعبانی با اشاره به نزدیک بودن ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: از آنجایی که این ماه، ماه احسان و نیکوکاری است امیدواریم بتوانیم به بهترین نحو از این فرصت به وجود آمده استفاده کنیم.

وی با تاکید بر اینکه در نحوه برگزاری باید از موازی‌کار‌ی‌ها پرهیز شود گفت: برای جلوگیری از اینکه در این طرح، یک قشر از قلم بیفتد و یک قشر چندین بار مورد حمایت قرار گیرد، نیازمند کمیته‌ای هستیم که به صورت دقیق به شناسایی قوی در استان بپردازد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار