حسین بشری گفت: مشمولان دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم و بالاتر باید روز دوشنبه یکم اردیبهشت ماه سال ۹۹ و مشمولان دارای مدرک تحصیلی دیپلم و زیردیپلم روز چهارشنبه سوم اردیبهشت ماه، در محل سالن ۵ هزار نفری انقلاب همدان واقع در میدان عاشورا حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.
کد خبر: ۸۳۹۴۲۰
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۸ 15 April 2020
معاون اجتماعی پلیس استان همدان از آخرین اطلاعات فراخوان مشمولان اعزامی یکم و سوم اردیبهشت‌ماه ۹۹ خبر داد.

به گزارش فارس، بشری اظهار کرد: تمام مشمولانی که برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم و سوم اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۹ را دریافت کرده‌اند باید با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰)، برگ معرفی‌نامه به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

وی افزود: مشمولان دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم و بالاتر باید روز دوشنبه یکم اردیبهشت ماه سال ۹۹ و مشمولان دارای مدرک تحصیلی دیپلم و زیردیپلم روز چهارشنبه سوم اردیبهشت ماه، در محل سالن ۵ هزار نفری انقلاب همدان واقع در میدان عاشورا حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

 معاون اجتماعی پلیس استان همدان ادامه داد: اعزام مشمولان در تاریخ‌های مذکور، براساس طرح فاصله گذاری و انجام تمام تمهیدات بهداشتی و غربالگری و اخذ تاییدیه سلامت در بدو ورود انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در صورت مشاهده مشمولی که مشکوک به بیماری است از اعزام او خودداری می‌شود گفت: خانواده‌ها به هیچ عنوان نگران وضعیت سلامتی عزیزان خود نباشند.

بشری افزود: عدم حضور به موقع در زمان و محل‌های تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده ۱۰ و ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی، محرومیت‌های اجتماعی را برای آنان در برخواهد داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار