رئیس دادگستری شاهین‌شهر و میمه خبر داد
تابناک: رئیس دادگستری شهرستان شاهین‌شهر و میمه با اعلام خبر صدور حکم اعدام برای 2 متهم جرائم مربوط به حوزه مواد مخدر گفت: دستورات لازم برای برخورد قاطع با پدیده بی‌حجابی و توزیع‌کنندگان مواد مخدر به نیروی انتظامی داده‌ شده است.
کد خبر: ۸۳۹۵۳
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸ 27 August 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، احمدرضا محمدی امروز در حاشیه گردهمایی ائمه جماعت شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: اکثر پرونده‌های دادگستری شهرستان شاهین‌شهر و میمه در سه حوزه بدحجابی، مواد مخدر و طلاق تقسیم‌بندی می‌شود.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های صورت گرفته فرهنگی در حوزه بدحجابی تنها محدود به یک دستگاه و نهاد نمی‌شود، افزود: قانون بدحجابی را برای جامعه جرم می‌داند و پلیس موظف به برخورد با بدحجابی است؛ مأموران حق مجازات و اجرای حکم را ندارند لذا به همین خاطر می‌تواند در صورتی‌که شخص به تذکرات لسانی و امربه‌معروف توجه نکرد بدون حکم قوه قضائیه با خاطیان به‌ شدت برخورد و آنان را به مراجع ذی‌ربط قضائی برای مجازات معرفی کنند.

رئیس دادگستری شاهین‌شهر و میمه با اعلام خبر صدور حکم اعدام برای دو متهم جرائم مربوط به حوزه مواد مخدر تصریح کرد: دستورات لازم برای شناسایی و برخورد قاطع با توزیع‌کنندگان، فروشندگان و مصرف‌کنندگان مواد مخدر به‌ خصوص در حوزه صنعتی به نیروی انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه داده‌ شده است.

وی در ادامه با اشاره به افزایش معضل اجتماعی طلاق در شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: حل معضل و آسیب‌های اجتماعی همانند طلاق در شاهین‌شهر نیازمند پژوهش‌های اجتماعی، فرهنگی و همکاری تنگاتنگ تمامی نهاد و ارگان‌ها چه در حوزه دولتی و چه در حوزه بخش خصوصی برای کمک بنیادین به خانواده‌ها است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :