کارآفرین و فعال اقتصادی بیان کرد: نباید فراموش کرد که بنگاه‌های اقتصادی مسئولیت‌های اجتماعی نیز دارند و علاوه بر آن تعدیل نیروهای کارآمد و متخصص سبب نابودی کسب و کار می‌شود.
کد خبر: ۸۳۹۶۴۶
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۹ 16 April 2020

تابناک فارس به نقل از تسنیم:سیف‌الله جوان اظهار داشت: متاسفانه امروز در برخ از بنگاه‌های اقتصادی شاهد تعدیل نیرو هستیم که در این موقعیت زمانی به طور حتم قشر متوسط جامعه با مشکلات بیشتری روبه رو شده و در آینده وزمانی که از بحران خارج شدیم همین بنگاه‌های اقتصادی نیز با چالش نیرو روبه رو می‌شوند.

 

این کارآفرین با اشاره به فرصت‌های کسب و کار در بحران اقتصادی اخیر گفت: اقتصاد کشور در شرایط نا‌مناسب قرار گرفته اما بحران دائمی نبوده و بالاخره تمام می‌شود مهم این است که کسب و کارها چگونه از آن بیرون بیایند در این شرایط کسب و کارها به گروه‌های مختلفی تقسیم‌بندی می‌شوند.

این فعال اقتصادی با بیان اینکه برخی از کسب و کارها به طور کامل ناامید شده و سعی دارند خود را با کسب و کارهای دیگر ادغام کنند، بیان کرد: در این میان گروهی از کسب و کارها نیز به فکر راه‌های چاره برای خروج از این وضعیت هستند که این دسته به طور حتم در آینده و پایان دوران بحران موفق هستند.

رئیس هیئت مدیره شرکت عمران، توسعه و سرمایه‌گذاری همه مردم دنیا با اشاره بر اینکه این مجموعه به عنوان مجموعه عام نه تنها برای خود بلکه برای دیگران نیز ایجاد فرصت کرده است گفت: اتحاد در زمان بحران و غیر بحران نتیجه موفق به همراه دارد و به همین دلیل حمایت خود را از افکار و ایده‌های خلاقانه در کل کشور و استان فارس اعلام می‌کنیم.

جوان تصریح کرد: افراد دارای فکر خلاق در حوزه کسب وکار می‌توانند مباحث خود را مطرح کرده و به نشانی پست الکترونیک info@royacomplex.com ارسال تا با استفاده از یک همگرایی بتوانیم رشد و تعالی اقتصاد کشورمان را در وضعیت موجود به ارمغان آوریم.

وی افزود: شرکت همه مردم دنیا پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری در مشارکت در انجام کارهای خیر، پیشقدم شده و مبالغی را به مجموعه‌های عمومی کمک می‌کند تا افرادی که بنا به هر دلیلی اشتغال خود را از دست داده‌اند در حد توان جذب کرده تا این دوران به پایان رسد.

این کارآفرین و فعال اقتصادی بیان کرد: نباید فراموش کرد که بنگاه‌های اقتصادی مسئولیت‌های اجتماعی نیز دارند و علاوه بر آن تعدیل نیروهای کارآمد و متخصص سبب نابودی کسب و کار می‌شود.

جوان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه امروزبا توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور نیازمند همدلی و اتحاد بیشتر در جامعه هستیم گفت: تحقق شعار سال جاری تنها با همدلی و اتحاد میان همه مردم با هر نوع تفکر و جایگاه ممکن است.

رئیس هیئت مدیره شرکت همه مردم دنیا با بیان اینکه شرکت همه مردم دنیا با توجه به سیاست‌های کلان خود در سال جاری نه تنها تعدیل نیرو ندارد، بلکه تاکنون نیروهای تازه نفس را در شاخه های گردشگری، کشاورزی، صنعتی، خدماتی وسایر موارد مرتبط فعالیت‌های خود را انجام می‌دهد و هیچ‌گونه خط پایانی برای فعالیت‌های خود مد نظر قرار نداده است.

جوان گفت: امسال این شرکت سهامی عام وارد تابلو بورس می‌شود و همه مردم دنیا می توانند سهام دار مجموعه‌ای باشند که در زمان بحران نه تنها تعدیل نیرو وتوقف فعالیت نداشت بلکه مرکزی برای حمایت و جذب ایده‌ها و نخبگان نیز بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار