فرماندار اصفهان گفت: آغاز فعالیت واحدهای صنفی کم خطر مستلزم ثبت نام آنها در سامانه سلامت وزارت بهداشت و رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی است.
کد خبر: ۸۴۰۰۸۸
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱ 18 April 2020

به گزارش تابناک اصفهان ، حسین سیستانی در نشست ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا در شهرستان، با اشاره به اهمیت فاصله گذاری اجتماعی هوشمند، خاطرنشان کرد: با رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم و فاصله گذاری اجتماعی هوشمند، زمینه برای کاهش روند ابتلای به بیماری کرونا، فراهم می گردد.
فرماندار اصفهان با تأکید بر اینکه مشاغل کم خطر باید هرچه سریعتر در سامانه سلامت وزارت بهداشت ثبت نام کنند، عنوان کرد: آغاز فعالیت واحدهای صنفی کم خطر مستلزم ثبت نام آنها در سامانه سلامت وزارت بهداشت و رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی است.
سیستانی افزود: مهلت ثبت نام مشاغل کم خطر در سامانه سلامت وزارت بهداشت تا پنجم اردیبهشت ماه تمدید شده که اصناف باید هرچه سریعتر در این خصوص اقدام و کد رهگیری دریافت کنند.
وی با بیان اینکه تمام واحدهای صنفی ملزم به نصب کد رهگیری در ورودی معازه ها هستند، اظهار داشت: نصب کد رهگیری در ورودی مغازه ها، باعث می شود که مشتریان با اطمینان خاطر بیشتری خرید کنند و اگر واحدهای صنفی دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نکنند با آنها به طور قانونی برخورد می شود.
فرماندار اصفهان تأکید کرد: دستگاه های نظارتی باید آمار و گزارش آن دسته از واحدهای صنفی را که در سامانه سلامت ثبت نام نکرده اند جهت هرگونه تصمیم گیری و برنامه ریزی به دستگاه های ذی مدخل ارسال نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار