مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی خبرداد:
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی از بکار گیری کارگران برای پاکسازی محیط زیست با پرداخت دستمزد از محل کمک های دوستداران محیط زیست خبرداد.
کد خبر: ۸۴۰۳۶۱
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳ 19 April 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی،رضا میرزایی افزود: در پی شیوع ویروس کرونا و آسیب رسیدن به بسیاری از مشاغل از جمله بیکار شدن کارگران ساختمانی، ایده  بکار گیری کارگران برای پاکسازی محیط زیست با پرداخت دستمزد از محل کمک های دوستداران محیط زیست از سوی یکی از شهروندان خوش فکر ارائه شد.
وی یادآورشد: این ایده با هماهنگی صورت گرفته از طریق دفتر امور اجتماعی استانداری از تاریخ ۲۰ فروردین ماه با همکاری سمن های محیط زیستی، اداره کل محیط زیست استان ،شورای شهر و شهرداری اراک توسط شرکت توزیع نیروی برق به مرحله اجرا رسید به شکلی که کارگران بیکار با رعایت موازین بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برای پاکسازی محور های مواصلاتی شهرستان اراک بکار گرفته می شوند و در پایان روز دستمزد آنان پرداخت می شود.
وی اظهارداشت: امید می رود در این شرایط سخت ناشی از شیوع ویروس کرونا با همت واحد های تولیدی، خیرین و دوستداران محیط زیست نگذاریم کارگران شرمنده خانواده خود شوند.
میرزایی افزود: بدون شک ادامه این طرح می تواند پاکسازی پهنه ایران اسلامی را از پسماندهایی که طبیعت و محیط زیست را آلوده می کند ، پاکسازی کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار