مجتبی جمالی در ادامه از آغاز ثبت نام چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم در همدان خبر داد و گفت: این دوره از مسابقات همزمان با ماه رمضان آغاز می‌شود.
کد خبر: ۸۴۰۹۶۸
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۳ 21 April 2020
رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان همدان از آغاز چهل و سومین مسابقات قرآنی همزمان با ماه رمضان در همدان خبر داد.

به گزارش فارس، جمالی با اشاره به برنامه‌های ماه رمضان در استان اظهار کرد: در این ماه مبارک جزءخوانی قرآن کریم با حضور قاریان مطرح استان در بقاع متبرکه ضبط و پیش از نماز مغرب از صدا و سیمای مرکز همدان و شبکه شما پخش خواهد شد.

وی در ادامه از آغاز ثبت نام چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم در همدان خبر داد و اظهار کرد: این دوره از مسابقات همزمان با ماه رمضان آغاز می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان همدان بیان کرد: علاقمندان می‌توانند برای از ۶ اردیبشهت تا ۱۶ خردادماه به سایت http://quraniran.ir مراجعه و ثبت نام کنند.

وی به برگزاری این مسابقات در بخش‌های حفظ کل، حفظ ۲۰ جز، ۱۰ جز و ۵ جز، قرائت ترتیل، قرائت تحقیق، اذان، همسرایی و همخوانی ویژه برادران، دعاخوانی و تفسیر عمومی قرآن اشاره کرد و گفت: چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف و امور خیریه در دو بخش خواهران و برادران بالای ۱۸ سال برگزار خواهد شد.

جمالی خاطرنشان کرد: مرحله شهرستانی این مسابقات از اواخر خردادماه تا تیرماه سال جاری برگزار خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار