مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به بیش از پنج هزار و ۶۷۰ مددجو و نیازمند این استان در سال گذشته به مبلغ ۴۲۹ میلیارد ریال خبر داد.
کد خبر: ۸۴۱۳۳۰
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۸ 23 April 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ قنبر موسی نژاد اضافه کرد: این میزان تسهیلات از محل اعتبارات صندوق قرض الحسنه امداد ولایت این نهاد به متقاضیان واجد شرایط پرداخت شده است.

وی افزود: بیشترین نیاز مددجویان مراجعه کننده به صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در زمینه های حمایتی و کارگشایی بوده است که در این زمینه مبلغ ۲۰۳ میلیارد ریال به تعداد چهار هزار و ۲۴۰ نفر از افراد نیازمند و دارای مشکل پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام پرداخت تسهیلات قرض الحسنه در زمینه کارآفرینی و ایجاد شغل را از دیگر خدمات صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان ایلام عنوان کرد.

و ی گفت: در این زمینه نیز با استفاده از تسهیلات قرض الحسنه ۶۶۸ نفر مددجوی نیازمند صاحب کسب و کار شده که به این تعداد نفر ۱۶۷ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شده است.

موسی نژاد تصریح کرد: در زمینه کمک به تأمین مسکن نیازمندان نیز ۵۸ میلیارد ریال به تعداد ۷۶۷ نفر از نیازمندان فاقد مسکن مناسب پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه تسهیلات پرداخت شده به مددجویان و نیازمندان این استان از محل تسهیلات قرض الحسنه در سال ۹۷ بیش از ۳۰۹ میلیارد ریال بوده، تصریح کرد: اعتبارات قرض الحسنه پرداخت شده سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷ حدود ۳۸ درصد افزایش داشته است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار