مدیر امور حقوقی و قراردادهای باشگاه سپاهان گفت: به عنوان نمایندگان باشگاه سپاهان از تمام ظرفیت ها برای اجرای عدالت استفاده خواهیم کرد.
کد خبر: ۸۴۱۳۸۹
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴ 23 April 2020

مدیر امور حقوقی و قراردادهای باشگاه سپاهان با اشاره به جلسه امروز کمیته استیناف در مورد پرونده دیدار سپاهان و پرسپولیس که در ورزشگاه نقش جهان به دلیل وقوع حوادث غیر قابل پیش بینی برگزار نشد گفت: به همراه رضا فتاحی سرپرست تیم در جلسه کمیته استیناف حاضر می شویم تا دفاعیات خود را درخصوص دیدار انجام نشده سپاهان وپرسپولیس به صورت مبسوط و مستند ارائه کنیم.

حلاجی با بیان اینکه کمیته انضباطی رسیدگی کننده به این موضوع درمرحله بدوی ، فقط حق دفاع مکتوب و ارسال لایحه دفاعیه را به باشگاه سپاهان داده بود افزود: لایحه مربوط نیز به صورت جامع و کامل در زمان قانونی تنظیم و نماینده باشگاه آن را در فرجه مقرر تقدیم کمیته انضباطی کرده بودند.

وی گفت: در این پرونده اتفاقات غیر قابل پیش بینی و خارج از کنترل که منجر به تاخیر موجه در ورود تیم سپاهان به محل ورزشگاه بیان شده و بر اساس آئین نامه برگزاری مسابقات لیگ برتر بایست مسابقه با اعمال و اعطای فرصت های پیش بینی شده مطابق با ماده 12 آئین نامه ی موصوف برگزار می شد.

مدیر امور حقوقی و قراردادهای باشگاه سپاهان گفت: در جلسه امروز به عنوان نمایندگان باشگاه سپاهان از تمام ظرفیت های موجود در راستای اجرای عدالت استفاده خواهیم کرد .

حلاجی ابراز امیدواری کرد انتظار به حق مردم استان اصفهان به رعایت انصاف و قانون در کمیته استیناف پاسخ داده شود و باشگاه سپاهان نیز این اطمینان را به مردم شریف اصفهان می‌دهد که در راستای پیگیری موضوع از تمام پتانسیل و فرصت های قانونی در جهت اجرای عدالت و نقض رای کمیته انضباطی استفاده کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :