علی اصغر شرفی در گفتگو با تابناک:
رییس اتحادیه آرایشگران مردانه کرمانشاه گفت: آرایشگاه های مردانه تا زمان تصمیم گیری ستاد ملی مبارزه با کرونا باید بسته باشند.
کد خبر: ۸۴۲۶۱۷
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰ 27 April 2020

علی اصغر شرفی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه  با بیان اینکه بازگشایی آرایشگاه های مردانه مشروط به دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا است اظهار داشت: به دلیل شیوع ویروس کرونا آرایشگاه های مردانه بسته بوده و امکان بازگشایی آن ها تنها درصورت تصمیم گیری مراجع ذیربط و اعلام از طریق رسانه های موثق است.

 وی در ادامه افزود: متاسفانه برخی آرایشگاه های مردانه در چند روز گذشته اقدام به بازگشایی واحدهای خود کرده که این امر غیرقانونی است. برخورد با واحدهای متخلف مذکور برعهده بازرسان اتاق اصناف و اداره نظارت بر اماکن عمومی استان کرمانشاه می باشد.

رییس اتحادیه آرایشگاه های مردانه تصریح کرد:هشدارهای لازم درخصوص رعایت فاصله گذاری اجتماعی و نکات بهداشتی درجهت جلوگیری از انتشار ویروس کرونا به آرایشگرها درقالب پیام و سپس هشدار به واحدهای تحت نظارت اتحادیه اعم از دارای پروانه و در دست اقدام ابلاغ شده است.

 شرفی در پایان با اشاره به وجود ۷۸۰ پروانه کسب آرایشگاه های مردانه در کرمانشاه ابراز داشت: با توجه به تعطیلی واحدهای صنفی از جمله آرایشگاه های مردانه و مشکلات اقتصادی متاثر از آن، اسامی ۸۵۰ نفر از اعضای اتحادیه شامل واحدهای دارای پروانه و در دست اقدام به سپاه پاسداران برای دریافت بسته معیشتی تحویل داده شده که هنوز پاسخ آن را دریافت نکرده ایم.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار