در جلسه شورای مدیران شهرداری صورت گرفت؛
شهردار اردبیل با اعلام ایجاد معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری در مجموعه شهرداری اردبیل، از تغییرات صورت گرفته در مدیریت برخی واحدهای تابعه و برنامه ریزی شهرداری جهت حضور فعال بانوان در اداره امور این شهرداری خبر داد.
کد خبر: ۸۴۲۶۷
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۶ 27 August 2015
تغییرات جدید در مدیریت های شهرداری اردبیل
شهردار اردبیل با اعلام ایجاد معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری در مجموعه شهرداری اردبیل، از تغییرات صورت گرفته در مدیریت برخی واحدهای تابعه و برنامه ریزی شهرداری جهت حضور فعال بانوان در اداره امور این شهرداری خبر داد.

به گزارش تابناک اردبیل، دکتر حمید لطف اللهیان در جلسه شورای مدیران شهرداری که عصر روز چهارشنبه 4 شهریورماه در محل سالن اجتماعات این شهرداری برگزار شد، ضمن اعلام این خبر و با تبریک هفته دولت و دهه کرامت، طی سخنانی به تحلیل آخرین وضعیت شهرداری اردبیل پرداخت.

وی واقع شدن شهر اردبیل در ردیف کلانشهرها و رتبه یازده این شهرداری را خاطرنشان کرد و افزود: چارت سازمانی موجود در مجموعه شهرداری اردبیل در شرایط فعلی پاسگوی نیازهای این مجموعه نیست و شهرداری اردبیل به رغم قرار گرفتن در رتبه و ردیف کلانشهرها؛ همچنان جزو معدود شهرداری های مراکز استان ها هستیم که در زمینه تأمین منابع مالی و حقوق کارکنان مشکل داریم.

لطف اللهیان نیروی انسانی فعال در مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر اردبیل را از سرمایه های ارزشمند این مجموعه دانست و اظهار کرد: شهرداری ها در طول تاریخ تاسیس وظایفی همچون خدمات شهری، خدمات عمرانی و در نهایت وظیفه انجام خدمات فرهنگی را بر عهده داشته اند و از این رو از شهر ها به عنوان موجودی زنده یاد می شود.

شهردار اردبیل تأکید کرد: در بخش خدمات عمرانی تنها 3 درصد از بودجه عمرانی شهرداری اردبیل صرف امور توسعه ای می شود و 26 درصد نیز صرف بهسازی می شود، که این روند برای شهر در حال توسعه ای همچون اردبیل روند مناسبی نبوده و نیاز به بازنگری دارد.

وی توسعه همزمان اجتماعی، فرهنگی، عمرانی و منابع انسانی را از شاخص های یک شهر توسعه یافته بیان کرد و گفت: برای پیشبرد اهداف توسعه شهر در مجموعه شهرداری اردبیل نیز هر یک از کارکنان شهرداری مسوولیت داشته و از نظر ما هر کدام از کارکنان در اصل شهردار مجموعه محسوب می شود و بایستی با همین دیدگاه در انجام وظایف و امور محوله همت به خرج دهند.

لطف اللهیان ایجاد معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری در شهرداری اردبیل را از نیازهای اساسی این مجموعه عنوان کرد و افزود: با ایجاد این معاونت پیش بینی می کنیم برنامه های توسعه اقتصادی و جلب سرمایه گذاران بخش خصوصی در پروژه های شهرداری اردبیل روند بهتری به خود بگیرد.

پیگیر مجوز تاسیس شهرداری منطقه بافت تاریخی اردبیل هستم

شهردار اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود ضرورت تاسیس منطقه شهرداری تحت عنوان "شهرداری منطقه بافت تاریخی اردبیل" را یادآور شده، اظهار کرد: بنده شخصاً و با جدیت پیگیر اخذ مجوز لازم برای تاسیس شهرداری منطقه بافت تاریخی اردبیل هستم.

این مسوول در پایان سخنان خود ضمن آرزوی موفقیت برای متصدیان جدید و سابق مدیریت ها و معاونت های تغییر یافته مجموعه شهرداری، تغییرات و جابه جایی های صورت گرفته اخیر را در راستای اهداف سازمانی بیان کرد و گفت: جابه جایی یک مدیر و یا معاون در مسوولیت های درون مجموعه به هیچ وجه نشانه ضعف و ناکارآمدی نبوده و بهره مندی از تخصص افراد در راستای اهداف سازمانی عمده ترین دلیل اتخاذ تصمیم در ارتباط با این جابه جایی ها می باشد.

به گزارش خبرنگار تابناک اردبیل، در این جلسه با صدور احکامی جداگانه از سوی شهردار اردبیل؛ یوسف محمدی سرپرست معاونت شهرسازی و معماری، احمد خواجوی قائم مقام شهردار، سخاوت شیدا معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری شهرداری اردبیل، نادر فرزانه مشاور و رئیس کارگروه مشاوران شهرداری، علیرضا غریبی مشاور عالی شهردار و عضو هیئت مدیره سازمان عمران، مهدی بصیری سرپرست مدیریت امور مالی، مهرداد شفاده سرپرست مدیریت عمران، احمد کریمی سرپرست امور حقوقی، مجتبی لاله سرپرست مدیریت روابط عمومی، و خانم فروزان مستوفی نیز به عنوان سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری اردبیل منصوب شدند.

تغییرات جدید در مدیریت های شهرداری اردبیل

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار