همزمان با ماه مبارک رمضان، طرح ملی «راهکار» در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود.
کد خبر: ۸۴۲۸۳۵
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۸ 27 April 2020
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان گفت: طرح ملی «راهکار» با عنوان رزمایش ایمان، همدلی، کار و ایثار رمضان همزمان با ماه مبارک رمضان و در راستای مقابله با ویروس کرونا در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان برگزار می‌شود.
محمدرضامظاهری افزود:این طرح باهدف ایجادوتقویت نهضت خدمت رسانی، تقویت بنیه ایمان همدلی، کار و ایثار درمحیط خانواده ومحله بااستفاده از ظرفیت‌های خودجوش وداوطلبانه مردمی با محوریت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برگزار خواهد شد.
مظاهری افزود:اعتمادسازی، شبکه سازی وجریان سازی ازرویکرد‌های طرح ملی «راهکار» در کانون‌های فرهنگی هنری چهارمحال وبختیاری است.
وی گفت:دراین طرح۱۴برنامه عملیاتی در قالب دو بسته برنامه ای، در چهار محور ایمان، همدلی، کار و ایثار طراحی شده تا کانون‌های فرهنگی هنری مساجد بتوانند تا زمانی که نماز جماعت در مساجد برقرار نباشد این برنامه‌ها را اجرا کنند.
مظاهری گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، ائمه جماعات و خانواده‌ها می‌توانند با ارسال فیلم و عکس از فعالیت‌های صورت گرفته در قالب طرح ملی «راهکار» از سه طریق سامانه بچه‌های مسجد به نشانی bachehayemasjed.ir، عضویت در کانال فهما به نشانی gap.im/fahmabot و انتشار در فضای مجازی با عنوان پویش مردمی بچه‌های مسجد در طرح ملی راهکار شرکت کنند.
وی افزود:علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سامانه بچه‌های مسجد به نشانی bachehayemasjed.ir مراجعه کنند.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار