مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان:
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان تصریح کرد: آمار خالی به درد مردم نمی خورد؛ آنها باید تغییر در حوزه های مختلف مانند امنیت شغلی، صیانت از نیروی کار و مطالبه گری اشتغال را حس کنند.
کد خبر: ۸۴۲۹۴۶
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۴ 27 April 2020

ارسلان غمگین روز دوشنبه هشتم اردی بهشت ماه، در چهارمین روز از هفته کارگر به همراه مدیرکل سازمان تامین اجتماعی استان و اعضای کمیته بزرگداشت هفته کارگر، فرمانده بسیج کارگری، شرکای اجتماعی اداره کل، دبیر اجرایی خانه کارگر، کانون انجمن صنفی کارفرمایی و انجمن کاریابی های استان با حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان دیدار کرد.

غمگین‌ در این‌ نشست اظهار کرد: به حکم وظیفه به خدمت شما رسیدیم، امیدواریم ‌با دعای خیر شما در مسیر تحقق منویات مقام‌معظم رهبری و ایجاد جامعه شاداب کارگری و خدمتگزار حرکت کنیم.

وی افزود: به دنبال شیوع ویروس کرونا در استان از یکم اسفند در همه حوزه ها به ویژه در حوزه های بازرسی کار و امور اجتماعی فعالیت های بسیار خوبی در مقابله با شیوع ویروس کرونا داشته ایم.

غمگین ادامه داد: حوزه بازرسی کار اداره کل از شروع ویروس کرونا تا کنون بیش از ۳۸۰۰ مورد بازرسی در استان انجام‌ داده که تبدیل به سه جلد گزارش مشروح و مصور شده است و در سطح کشور نیز در این زمینه توانستند رتبه برتر را کسب کنند.

وی خاطرنشان کرد: اثر بخشی این اقدام مستمر و شبانه روزی و جهادی در حوزه بازرسی کار موجب شد تا خوزستان نسبت به دیگر استان ها، کمترین شیوع کرونا را در قشر کارگری داشته باشد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان عنوان‌کرد: عملکرد خوب همکاران‌ما در حوزه های مختلف در شش ماه دوم سال موجب شد از رتبه نوزده و بیست و نهم کشوری به رتبه سوم و نخست در پایان سال ۹۸ ارتقا پیدا کنیم.

غمگین یاد آور شد: وظیفه ما ارتقای شاخص ها به صورت آماری، عملی و قابل حس برای مردم است تا در تحقق جهش تولید- که مورد تاکید مقام‌ معظم رهبری است- حرکت کنیم.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان تصریح کرد: آمار خالی به درد مردم نمی خورد؛ مردم باید تغییر در حوزه های مختلف مانند امنیت شغلی، صیانت از نیروی کار و مطالبه گری اشتغال را حس کنند و ما هم تلاش زیادی انجام داده ایم و خواهیم داد. ان شاالله با توجه خاص خداوند و زیر سایه حضرت ولی عصر (عج) بتوانیم در این مسیر خدمتگزاری موفق باشیم.

برچسب ها: ارسلان غمگین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار