مدیر مخابرات اصفهان خبر داد:
مدیر مخابرات منطقه اصفهان با اعلام این خبر گفت : در راستای خدمت رسانی به همشهریان عزیز اصفهانی، پوشش شبکه همراه اول در شهر اصفهان توسعه یافته است.
کد خبر: ۸۴۳۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴ 29 April 2020

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان،مهندس حیدری زاده با اشاره به روند توسعه شبکه ارتباطات سیار در اصفهان اظهار کرد : با همت شبانه روزی تلاشگران عرصه ارتباطات در مخابرات منطقه اصفهان در اجرای طرح توسعه فاز 8 ارتباطات سیار در استان ، از آذرماه سال ۱۳۹۸ تا کنون با به روز رسانی و ارتقای تجهیزات فنی تعداد 243 سایت bts همراه اول در سطح شهر اصفهان ، پهنای باند شبکه این اپراتور جهت استفاده بهینه مشترکین از خدمات تلفن همراه افزایش یافت.

وی افزود: در این راستا تعداد 8 سایت bts به نسل دوم تلفن همراه (2G) ، 10 سایت به نسل سوم تلفن همراه(3G)، 9 سایت به نسل چهارم تلفن همراه (4G)،80 سایت به +4G تجهیز شده و تعداد 136 سایت نیز با انجام عملیات Swap MIMO بروزرسانی و ارتقا یافتند.

گفتنی است این اقدامات تاثیر بسزایی در کاهش نقاط کور و افزایش پهنای باند تلفن همراه و در نتیجه ارتقای سرعت و کیفیت اینترنت همراه اول در سطح استان اصفهان خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :