رئیس اداره پشتیبانی و تدارکات آموزش و پرورش استان اصفهان از مشارکت ۴۱ درصدی دانش آموزان استان اصفهان در ثبت نام کتب درسی سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ خبر داد.
کد خبر: ۸۴۳۶۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶ 29 April 2020

اکبر بیات در خصوص روند شرکت دانش آموزان در ثبت نام آنلاین کتب درسی سال تحصیلی آینده اظهار کرد: از مجموعه دانش آموزان استان اصفهان ۴۱.۳۴ درصد تاکنون نسبت به ثبت نام کتب درسی خود اقدام کرده‌اند که این رقم گویای مشارکت ۳۶۷ هزار دانش آموزان از مجموع ۸۸۸ هزار دانش‌آموز استان است.

وی افزود: دانش‌آموزان شهرستان فریدن بیشترین و پس از آن دانش آموزان منطقه جلگه نسبت به جمعیت رتبه دوم بیشترین آمار ثبت نام را به خود اختصاص داده‌اند.

رئیس اداره پشتیبانی و تدارکات آموزش و پرورش استان اصفهان به تفکیک مشارکت رشته‌های مختلف در ثبت نام کتب درسی پرداخت و ادامه داد: با توجه به مشکل فنی سامانه رشته‌های فنی و حرفه‌ای  کمترین مشارکت را در ثبت نام کتب درسی سال تحصیلی آینده داشته اند و رشته‌های کار و دانش نیز که از دیشب فرآیند ثبت نام آنها آغاز شده است تا بدین لحظه مشارکت چهار درصدی داشته‌اند.

وی تاکید کرد: از دانش آموزان فنی حرفه‌ای و کار دانش درخواست داریم تا فرصت وجود دارد نسبت به ثبت‌نام کتب درسی اقدام کنند و این فرآیند را به تعویق نیندازند، اگر چه این سامانه تا ۲۳ خرداد باز است، اما فرآیند توزیع و تحویل کتاب از انتشارات منوط به ثبت نام دانش آموزان است که با تکمیل این فرآیند می‌توانند نسبت به تهیه کتاب اقدام کنند.

بیات یادآور شد: اگر دانش آموزان دیرتر از موعد نسبت به ثبت نام کتاب اقدام کنند، طبعاً این کتاب‌ها دیرتر به شهرستان‌ها می‌رسد و موجب می‌شود دانش‌آموز در ابتدای آموزش مدارس با مشکل تأمین کتاب خود مواجه شود.

منبع: ایمنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار