فروش سالانه محصولات و خدمات شرکت‌های فناور مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، هزارو 30 میلیارد تومان است.
کد خبر: ۸۴۴۰۰۳
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶ 30 April 2020

رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در بازدید مهدی طغیانی، نماینده منتخب مردم اصفهان در مجلس یازدهم با بیان اینکه این شهرک با بیش از ربع قرن سابقه به عنوان زیرساخت مهمی در توسعه اقتصاد دانش بنیان فعالیت می‌کند، گفت: حجم گردش مالی سالانه شرکت‌های فناور مستقر هم دو هزارو 50میلیارد تومان است.

جعفر قیصری با اشاره به اشتغال بیش از هفت هزار نفر در این شرکت‌ها افزود: 500 عضو هیئت علمی دانشگاه و دو هزارو 500 نفر کارشناسی ارشد در این شرکت‌ها مشغول به فعالیت هستند.

وی با تأکید بر اهمیت سرمایه‎گذاری در اقتصاد دانش بنیان و شرکت‌های فناور گفت: قطعا توسعه این زیرساخت‌ها و حمایت از فناوران می‌تواند بسیاری از دشواری های کشور را رفع کند.

مهدی طغیانی نماینده منتخب مردم اصفهان در مجلس یازدهم نیز با مثبت خواندن حرکت کشور به سمت دانش محور شدن، گفت:می‌توان از اعتبارات ملی و استانی برای افزایش حمایت‌ و رشد مراکز علمی و فناوری استفاده کرد.

شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان به عنوان نخستین سازمان مؤسس مراکز رشد و پارک های علم و فناوری در کشور، با حمایت از راه‌اندازی و توسعه شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان توانسته است گام‌های مؤثری در توسعه تولید و صادرات محصولات دانش بنیان و اشتغال پایدار دانش آموختگان دانشگاهی بردارد.

590 شرکت دانش بنیان در این شهرک مستقر هستند که این تعداد حدود 10 درصد شرکت های دانش بنیان کشور را شامل می شود .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار