با حضور استاندار اردبیل؛
در مراسمی با حضور استاندار اردبیل 69 پروژه عمرانی، تولیدی و خدماتی در شهرستان مشگین شهر به بهره برداری رسید. به گزارش خبرنگار تابناک اردبیل، استاندار اردبیل در آیین افتتاح همزمان پروژه های عمرانی مشگین شهر در مسجد جامع روستای حاجیلو از توابع بخش مرکزی این شهرستان از روند رو به رشد عمران و آبادانی منطقه اظهار رضایت کرد.
کد خبر: ۸۴۴۱۴
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸ 28 August 2015
در مراسمی با حضور استاندار اردبیل 69 پروژه عمرانی، تولیدی و خدماتی در شهرستان مشگین شهر به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار تابناک اردبیل، استاندار اردبیل در آیین افتتاح همزمان پروژه های عمرانی مشگین شهر در مسجد جامع روستای حاجیلو از توابع بخش مرکزی این شهرستان از روند رو به رشد عمران و آبادانی منطقه اظهار رضایت کرد.

مجید خدابخش گفت: شهرستان مشگین شهر وارد مرحله جدیدی از توسعه و عمران به ویژه در بخش گردشگری شده و آوازه این شهرستان جهانی شده است. وی با اشاره به قابلیت های فراوان و منحصر بفرد گردشگری از مجموعه پل معلق به عنوان دروازه ورود به گردشگری منطقه نام برد.

استاندار اردبیل در ادامه با تاکید بر لزوم توسعه مناطق روستایی شهرستان نیز اظهار کرد: بیشتر پروژه های افتتاحی این شهرستان در هفته دولت مربوط به مناطق روستایی می باشد که این روند باید در دستور کار فرمانداری شهرستان باشد.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به نام «همدلی و همزبانی دولت و ملت» خاطر نشان ساخت : هفته دولت فرصتی است که باید علاوه بر اطلاع رسانی خدمات انجام شده به مردم، باید پای حرف های مردم نیز نشسته و به آنها گوش فرا‌دهیم.

خدابخش در بخش دیگر سخنانش با اشاره به خصیصه مردم مشکین شهر گفت: مشکین شهر دارای مردمی تیزهوش و با محبت و دارای صفا و صمیمیت است که روحیه کار و تولید در آنها بالاست چنانچه اکثر پزشکان و متخصصان استان های همجوار مشکین شهری هستند.

فرماندار مشگین شهر نیز در این آیین با بیان این که از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون 63 روستای منطقه گاز رسانی شده گفت: فقط در سال 93 تعداد 65 روستای این شهرستان برای گاز رسانی پیمان سپاری شده است.

ابراهیم امامی افزود: گاز رسانی ، برق رسانی ، تامین آب شرب در مناطق روستایی ، اجرای طرح هادی و چند پروژه دیگر از جمله پروژه های افتتاح شده در این شهرستان است.

استاندار اردبیل در این سفر، علاوه بر حضور در گلزار شهدای این شهر، با خانواده برادران شهید حسین زاده دیدار و از آنان دلجویی کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار