فرماندار تنگستان:
فرماندار تنگستان گفت: به مناسبت یکصدمین سال شهادت رئیسعلی دلواری کنگره‌ای با حضور وزیر کشور در دلوار تنگستان برگزار می‌شود که دراین حوزه برنامه‌های لازم تدوین شده است.
کد خبر: ۸۴۴۴۵
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۳ 28 August 2015

غلامرضا ترک‌زاده صبح امروز درمراسم افتتاح سالن آموزش و پرورش دلوار تنگستان با بیان اینکه درهفته دولت درشهرستان تنگستان بیش از 40 پروژه عمرانی افتتاح شد اظهار داشت: این طرح‌ها که در زمینه‌های مختلف عمرانی، خدماتی، رفاهی، ورزشی و تفریحی است با اعتباری افزون بر 160 میلیارد ریال افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است .

وی با بیان اینکه 20 زمین مینی فوتبال در تنگستان ساخته می‌شود گفت: بر اساس تدبیر استاندار بوشهر روستاهای بالای 500 نفر جمعیت دارای زمین چمن ورزشی می‌شوند که بر این اساس 16 روستای این شهرستان مشمول این طرح می‌شوند و این درحالی است که  این فضاهای ورزشی در4 شهر این شهرستان ساخته می‌شود.

فرماندار تنگستان از احداث بوستان‌های شهری در شهرستان تنگستان خبر داد و افزود: با اجرای این طرح‎ها سرانه فضاهای سبز تنگستان به بیش از دو برابر افزایش می‌یابد.

ترک‌زاده با اشاره به مصوب شده اجرای طرح سد خائیز تنگستان گفت: با پیگیری‌های به عمل آمده عملیات سد خائیز در تنگستان اجرایی می‌شود که با ساخت این سد مشکل آب کشاورزان و آشامیدنی تنگستان بر طرف می‌شود.

وی با تاکید بر تسریع بزرگراه تنگستان به دیر اظهارداشت: این طرح نقش مهمی در رونق اقصای مناطق مختلف تنگستان بویژه درحوزه ساحلی دارد که امیدواریم امسال روند اجرایی این طرح تسریع یابد.

فرماندار تنگستان از تکمیل مخزن ذخیره آب 3 هزار مترمکعبی شهر آباد تا پایان امسال خبرداد و به طرح گازرسانی شهر آباد پرداخت و افزود: گاز رسانی به شهر آباد با 28 کیلومتر طول لوله گذاری بیش از 16 میلیارد 363 میلیون ریال هزینه شده است.

ترک‌زاده با اشاره به تکمیل سالن ورزشی آموزش و پرورش دلوار تصریح کرد: عملیات اجرایی سالن آموزش وپرورش دلوار که سال گذشته آغاز شد با تلاش‌های شبانه روزی که صورت گرفت امروز شاهد افتتاح و بهره‌برداری از آن هستیم.

وی، به برگزاری کنگره یکصدمین سال شهادت شهید رئیسعلی دلواری اشاره و خاطرنشان کرد: 12 شهریور روز مبارزه با استمعار کنگره  یکصدمین سال شهادت شهیدرئیسعلی دلواری در شهر دلوار برگزار می‌شود که این کنگره ساختار برگزاری آن از 3 ماه قبل تدوین شده است.

فرماندار تنگستان با بیان اینکه کنگره شهید رئیسعلی دلواری در دو سطح برگزار می‌شود گفت: معرفی شخصیت مبارزاتی شهید رئیسعلی دلواری در 12 شهریور که سخنرانان ویژه این مراسم وزیر کشور ، استاندار بوشهر و نماینده ولی فقیه در استان بوشهر  است و کنگره علمی آن با حضور اندیشمندان ، اساتید برجسته دانشگاهی در آذرماه برگزار می‌شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار