افق قم با تصمیم جدید فدراسیون والیبال راجع به سرنوشت رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور در لیگ برتر این رشته به میدان می‌رود.
کد خبر: ۸۴۴۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۲:۴۲ 02 May 2020

به گزارش تابناک قم، افق که در سال 1398 دومین سالی به نمایندگی از استان قم در مسابقات لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های ایران به میدان رفت، بهترین عملکرد ممکن را در مقابل رقبا از خود به نمایش گذاشت و یکی از تیم‌های دارای شانس صعود به لیگ برتر محسوب می‌شد.

این تیم در بازی‌های مرحله گروهی لیگ دسته اول والیبال عملکرد فوق‌العاده خوبی داشت و با تدابیر کادر فنی و نمایش درخشان بازیکنان خود با موفقیت از این مرحله عبور کرد و مجوز صعود به پلی‌آف این دوره را کسب کرد، حتی نخستین بازی پلی‌آف را هم از تیم کیمیاگر تهران برد اما بازی‌ها نیمه تمام باقی ماند.

در واقع شیوع ویروس کرونا از اوایل اسفند ماه تمام نقشه‌های افق قم برای صعود به بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی والیبال ایران را به هم ریخت، این تیم بعد از هفته‌ها انتظار برای پایان ماجرای کرونا و تصمیم فدراسیون والیبال برای ادامه رقابت‌های لیگ مسابقه‌ دیگری انجام نمی‌دهد ولی در آستانه صعود به لیگ برتر قرار دارد.

با اعلام رسمی فدراسیون والیبال، رقابت‌های فصل 1398 لیگ دسته دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور که قرار بود با معرفی تیم‌های راه یافته به لیگ برتر در اسفند ماه به پایان برسد اما به دلیل شیوع کرونا ناتمام باقی مانده بود، بدون معرفی تیم قهرمان به پایان رسید و ادامه پیدا نخواهد کرد.

بدین‌ترتیب تیم والیبال افق که نماینده قم در این مسابقات محسوب می‌شد و با کسب نتایج بسیار درخشان به جمع هشت تیم برتر رسیده بود، باید از نیمه دوم سال 1399 در دوره جدید مسابقات لیگ دسته اول والیبال مردان ایران بار دیگر برای صعود به لیگ برتر این رشته المپیکی تلاش می‌کرد اما تصمیم فدراسیون والیبال برای حضور چهار تیم برتر دیدارهای مرحله پلی‌آف در لیگ برتر امسال، بار دیگر افقی‌ها و علاقمندان به والیبال را برای لیگ برتری شدن نماینده قم امیدوار نگه داشت.

بدین‌ترتیب هشت تیم حاضر در مرحله پلی‌آف، دیدارهای دور رفت این مرحله را اواخر بهمن ماه برگزار کردند و حالا فدراسیون والیبال تصمیم دارد چهار تیمی که در این مسابقات به پیروزی رسیده‌اند را به هشت تیم حاضر در لیگ برتر اضافه کند و لیگ جدید را در سال 1399 با حضور 12 تیم برگزار کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار