مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان از آغاز ثبت نام نامزدهای پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر خبر داد.
کد خبر: ۸۴۴۶۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸ 02 May 2020

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان ؛ علی محمد هاشمی با بیان این خبر اظهار کرد: پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر با هدف نهادینه سازی مشارکت اعضاء و داوطلبان فعال در جمعیت هلال احمر و فراهم کردن زمینه حضور حداکثری و موثر آنان در ارکان تصمیم گیری جمعیت هلال احمر همزمان با سراسر کشور در اصفهان برگزار می شود .

وی گفت : بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته ، پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر در هفته آخر خرداد ماه 1399 در شهرستان هایی که شعب جمعیت هلال احمر در آن دایر و فعال است ، برگزار خواهد شد .

رییس ستاد اجرایی پنجمین دوره انتخابات جمعیت هلال احمر استان اصفهان افزود : تمام اعضاء و داوطلبانی که واجد شرایط شرکت در انتخابات مجمع جمعیت هلال احمر استان هستند ، حق رأی و انتخاب اعضای شورای اجرایی و بازرسی جمعیت هلال احمر را دارند .

 محمد هاشمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به قوانین و مقررات برگزاری این دوره از انتخابات بیان داشت : تابعیت جمهوری اسلامی ایران ، التزام عملی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه و اساسنامه و اصول بنیادین جمعیت هلال احمر ، از شرایط عمومی اعضاء و داوطلبان فعالی است که می خواهند به عضویت شورای اجرایی و یا به عنوان بازرس انتخاب شوند می باشد و همچنین این افراد باید واجد شرایط اختصاصی مندرج در قانون مربوطه باشند .

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان با بیان اینکه مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام شامل فرم تکمیل شده ثبت نام برای نامزدی هیأت مدیره و بازرسی جمعیت استان است گفت : افراد واجد شرایط می توانند از روز پنجشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه با در دست داشتن تمامی مدارک مربوطه برای ثبت نام اقدام کنند .

محمد هاشمی در پایان خاطرنشان کرد : داوطلبان و اعضاء فعال واجد شرایط می توانند در صورت تمایل برای عضویت در شورای اجرایی و بازرسی شعب از تاریخ 11 الی 17 اردیبهشت ماه 1399 با مراجعه به شعب جمعیت هلال احمر در سراسر استان ضمن اعلام نامزدی خود، مدارک لازم را به ستاد اجرایی انتخابات آن شهرستان ارائه نمایند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار